Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-27 14:09
2025-11-27 07:08
2025-11-27 05:45
2025-11-26 14:27
2025-11-25 10:08
RĖMIMAS
2025-11-24 10:58
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Mažėjantis transporto indelis į BVP parodo mūsų politikų ir valdžios nuopelnus.
O jeigu logistikos % mažėja dėl to, kad stiprėja ir kitos ūkio šakos, įtakojančios BVP dydį, t.y. logistikos sektoriaus % mažėja tik santykinai? Nedėkokite.
Dabar valstybė leidžia palankiai tvarkytis 8 mėnesius per metus,likusius 4 mėnesius kvota vairuotojams.. Dėl to ir krenta..tuo labiau,kad Lietuvai tai nieko nekainuoja,viskas finansuota privačiomis lėšomis,vairuotojai iš trečių šalių,kurių nei užauginti,nei išmokslinti nereikėjo..tik mokesčiai Lietuvai kapsi
Kokie mokesčiai kapsi nuo 1205 eur. popieriuje ? Visus kitus pinigus tie uzbekai išsiveža namo, arba leidžia Vakaruose, kur dirba.Sunkvežimių, priekabų Lietuva irgi negamina, kurą vėlgi pilasi Lenkijoje arba AS 24 (Total ) degalinėse.Logistikos paslaugos, apart kelių terminalų pakaunėje, neišvystytos, o dar ir milžiniška Rytų rinka užsidarė.