2022-01-09 20:02

Tiekimo grandinės: bendrovės pereina nuo „tiksliu laiku“ prie „dėl visa ko“

Pandemija pakeitė sandėlių veiklos organizavimo principus. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pandemija pakeitė sandėlių veiklos organizavimo principus. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nyderlandų alaus gamintojas „Heineken“ parduoda 300 pavadinimų gaminius klientams 190-yje šalių. Vis dėlto kompanija laikėsi strategijos atskirose rinkose gaminti regioninių prekių ženklų produktus ir tuomet eksportuoti juos į didesnes rinkas.

2015-aisiais įsigijusi Jamaikos alaus gamintojo „Red Stripe“ kontrolinį akcijų paketą, bendrovė grąžino gamybą į šią šalį. Panašiai ir meksikietiško „Dos Equis“ prekės ženklo produkcija buvo gaminama išimtinai Meksikoje, nors didelė jos dalis buvo parduodama JAV ir kitur.

52795
130817
52791