Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

20
  • 2021-11-26T15:13:16+02:00

    Šaunuole Maldeikienė, kad rūpinasi darbuotojų gerove.

    • 2021-11-26T15:50:28+02:00

      o tu rūpiniesi žmonių gerove? ar tavo rūpestis mokėt mažiausius mokesčius Europoj ir atsivežti svetimšalius, kad dirbtų be jokių darbo kodeksų ir pan. jums leido dirbti Europoj, bet privalu mokėti bent minimalų tų šalių valandinį darbo užmokestį. moki dažną dieną po 15 val valandinį vokišką, belgišką? Kaip ten tavo tabelyje? tik vairavimas dienomis? kaip su viršvalandžiais, kitais darbais, naktiniu darbu? tai čia tavo Maldeikienė niekuo dėta, nes ir kitų įstatymų pakanka, kad mokėt didenius atlyginimus nei lietuviškas minimumas. pas lenkus tos pačios taisyklės, bet geografija dėkingesnė ir tiek žinių.

    • 2021-11-26T16:02:18+02:00

      Hipokritas alert. Kaip manote, kodėl TUI ateina į Lietuvą? O būtent dėl to, kad lietuviai padaro tą patį darbą geriau/pigiau už vokiečius ar švedus. Tai dėl to ir Lietuvos investicijos eina į visokias trečiojo pasaulio šalis. Ar manote, kad lietuvis, valantis tualetus vokiečiui, yra maladec, o jau uzbekas, valantis tualetus lietuviui, jau vargšas? Beje, jei neklystu, tai Lenkijoje atsivežti ex TSRS darbuotoją yra gerooookai lengviau nei Lietuvoje, todėl Girteka tiesiog pragmatiškai pasirinko tinkamesnę investicijų vietą.

    • 2021-11-26T20:11:21+02:00

      žioply tu žioply, vilkiku vairuotojų darbo valandos yra labai griežtai apibrėžtos ir matosi tachografe. Bėda ta, kad Lietuvai nereikia vairuotojų mokamų mokesčių tai juos tada susirenka Lenkija ar kitos šalys. Jei netingėsi tai gali pasiskaičiuoti kiek Lenkijos biudžetas gaus įplauku nuo tų 5000dabuotojų ir čia tik viena įmonė. Bet kam mums tie pinigai pas mus visi IT sektoriuje dirba biudžetas pastoviai perpildytas, pensininkai nebežino kur keliauti, nes visur jau buve, užsienio skolos ir nėra.... ir t.t.

    • 2021-11-26T22:32:55+02:00

      Girteka moka mokescius uz dienpinigius? Ok :)))))) Tikri saunuoliai tuomet :)))))

    • 2021-11-27T10:00:58+02:00

      Ne visai tiesa.Mes pvz.keliames i Lenkija daugiausiai del vilku draudimo(LT-4500Eur metinis,PL 1280Eur metinis).10 vilkiku-vos ne 40K taupom per metus.Puspriekabiu draudimas LT apie 200eur,PL 20-50eur.Be to lenku bankai laukia lizinguoti istiestomis rankomis.LT net nelizinguoja transporto nei vienas bankas jei imoneje nera bent 200 vilkiku. Vokietijoje tas pats,atlyginimai ir mokesciai didesni vairuotojams bet taupymas iseina ant draudimu,akcizo sugrazinimas,palukanos vos ne nulines ir t.t.

    • 2021-11-27T10:23:43+02:00

      Tai dabar tai jau ne tavo reikalas, Lenkija žiūti į verslą palankiau, ten ir mokės mokesčius. Nereikia taip nervuotis. Kai pradedi perlenkti lazdą, didelis verslas išeina

    • 2021-11-27T10:24:31+02:00

      Kodėl ankščiau LT geografija tiko logistams?

    • 2021-11-27T15:50:54+02:00

      4500eur draudimas? tai kiek ivykiu turit per metus kad tiek reik moketi?

    • 2021-11-28T14:37:06+02:00

      Viena per du metus.Nuostolis uz 700eur Passato veidrodeli nulauze :) Taciau kadangi UK,itrauke i juoda sarasa.

    • 2021-11-30T10:00:15+02:00

      O darbuotojai lieka įdarbinti Lietuvoje ir mokama pagal lietuvišką reguliavimą?

  • 2021-11-26T15:35:56+02:00

    Šaunuoliai Girteka, kad plečiasi tarptautiniu mąstu. Vien Lietuvoje didelis nebūsi :)

  • 2021-11-27T08:51:01+02:00

    matau prisideda prie vidutinio altyginimo LT kėlimo. šaunuoliai :D

  • 2021-11-27T09:22:55+02:00

    Kad ir kokie blogi tie vezejai,bet sodra,bankai,parduotuves,servizai gauna pinigu is sitos veiklos,jei visus"brokuosim",ir siusdami i Lenkija plosim is dziaugsmo,tai kazin is ko mes susirinksim mokescius...

  • 2021-11-27T10:22:02+02:00

    Mes darysime tą patį, nors esame kitame sektoriuje. Deja valdžia nenori, kad mokesčius moketumėm Lietuvoje. Pas mus darbuotojų trūksta, bet atsivežti yra labai sudėtinga. Lenkija skatina imigracija, nes supranta, kad senstanti visuomenė privalo turėti darbo rankas. Pas mus kažkokia neaiški strategija. Links tik IT kompanijos

    • 2021-11-28T00:25:42+02:00

      Pritariu

  • 2021-11-27T10:55:30+02:00

    Linkiu Girtekai turėti 50'000 fūrų Lenkijoje, o Lietuvoje - backofisą su 10'000 darbuotojų :) Jeigu lenkus tenkina, kad jų žmonės išnaudojami ir dirba tik su nedidelėm socialinėm garantijom, tai juos būtina išnaudoti, nes toks yra verslas.

  • 2021-11-27T11:41:00+02:00

    Tai pinigų atsirado pastatyti bazės, bet tų pinigų neatsirado pasidalinti su darbuotojais?

    • 2021-11-27T14:54:25+02:00

      Prie ko tie darbuotojai ir bazė, darbuotojas gauna atlygi koki sutaria, kai kurioms pozicijoms dar metiniai bonusai numatyti uz gerus rezultataus, o daugiau prie ko tie darbuotojai ir pletra? Kazkaip visi cia pas mus isivaizduoja jei imone pasieke pelna turi ji lygiomis dalimis pasidalinti su darbuotojais, atsibusikit jus tik mazas sraigtelis visame tame. Netenkina alga eik kitur visos imones iesko specialistu nesvarbus ar tai vairuotojas ar vadybininkas ar kt. specialybe. Kazkaip visi lb pasidaro geri kai pelnas, o kai minusiniai metai ir vadovas pasakytu visiems darbuotojams atneskit is namu po 1000eur kad toliau galetume dirbti, tai normaliai atrodytu?

    • 2021-11-29T16:23:48+02:00

      Ar Jūsų amžius 50+ ?

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791