Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-23 12:05
2025-09-23 07:17
RĖMIMAS
2025-09-22 10:28
2025-09-21 16:25
2025-09-19 09:30
2025-09-18 16:53
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Oho kaip p. Bylotaitė sprendžia problemas
O po to kas? Duos dar savaite ar atsistatydins?
Regitra, tai buvusių milicininkų išėjusiu į pensiją perykla. Kaip ir valstybiniai techninių apžiūrų centrai automobiliams. Jie ten medituoja , bet nedirba.
Netikiu, kad nesiruošė - vis tiek kažką darė. Įdomi tema VZ pasigilinti - ar pasiruošė blogai? Kažko nenumatė? Sugedo kas nors? O gal, kaip dažnai būna, reforma padaryta, bet nedavė niekas pinigų įgyvendinimui? Kurioj čia grandy brokas?
is patirties elementariu kompetencijus stoka, tokios istaigos grandizionius pokycius daro labai retai, kai ateina laikas daryt niekas neturi patirties, daro kaip moka, tai poto taip ir gaunasi, tiekejam irgi dzin, kaip suraset salygas, taip padarem :) Vienintelis sprendimas, kuri matau, tai kurti labai stipru IT komptetenciju centra valstybes mastu (su dideliais atlyginimais), kuris burundukam patiem neleistu tokiu sistemu paleidinet
trepu trepu , kojytemis. Va kaip reikia spresti problemas.
Viskas prasideda nuo požiūrio į klientą. Kai negebama sudėlioti klientus į "lentynėles" ir išsigryninti atskirų klientų kategorijų poreikius bei susidėlioti prioritetus šioje srityje, tuomet bendrovėje bet kas daro viską arba bet ką, ir - nepadaroma niekas gerai iki galo. Pirmiausia reikia vyti lauk Klientų valdymo ir aptarnavimo vadovus, nes jų nekompetencija neveiksnumo įkaitais padaro visus kitus padalinius.
Dar priminsiu kad viso siuntos nuo liepos 1 privales buti deklaruotos. kad neuzkluptu netiketai.
sexy ministre foto :) griezta tokia :)