Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-03 15:03
2025-10-02 09:05
2025-09-30 15:55
2025-09-29 08:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Apie ka tartis su nauju auto pardavejais? Juk ju pasiulymai aiskus - uzdrausti senus auto, kad nauju pardavimai kazkiek padidetu. Juk ant ubagu, gyvenanciu kitoje Lietuvoje jiems nusispjauti, tegu vaiksto pesti. O tas durnas mokestis kaip tik yra "antiekologiskas" - juk daug kas, kas planavo keisti auto to nedare, nes seno dyzelio nebeparduosi, o kita nupirkes - sumokesi papildomai. Tai ir vazinejasi lauzais. O jei tai registracijos mokestis - velniam ta diskriminacija pagal kuro rusi? Zodziu idiotu sugalvota, idiotu realizuota.
Apie ka tartis su nauju auto pardavejais? Juk ju pasiulymai aiskus - uzdrausti senus auto, kad nauju pardavimai kazkiek padidetu. Juk ant ubagu, gyvenanciu kitoje Lietuvoje jiems nusispjauti, tegu vaiksto pesti. O tas durnas mokestis kaip tik yra "antiekologiskas" - juk daug kas, kas planavo keisti auto to nedare, nes seno dyzelio nebeparduosi, o kita nupirkes - sumokesi papildomai. Tai ir vazinejasi lauzais. O jei tai registracijos mokestis - velniam ta diskriminacija pagal kuro rusi? Zodziu kvailiu sugalvota, asilu realizuota.
Kova del pinigu.
panašu kad prasideda, tuoj pasipils subsidijos Tesloms
"Verslininkai stebisi, kad kiekviena Vyriausybė, užuot susėdusi prie stalo su tuos dalykus išmanančiais žmonėmis, vėl viską pradeda iš naujo." - Ir kumelės vyriausybė, jau akivaizdu, nebus išimtis ...
Ne ten pinigų ieško, pradėkit nuo NT. Nes dabar uz 1k mašiniuka mokesčiai didesni nei namo 300k kainuojančio ir malkom kurenamo.
Jei jau keisti ir apmokestinti didesniais taršos mokesčiais, tai tada pvz. tais mokesčiais denkit viešajį transportą, padarykit jį nemokamu, vat tada kelis zuikius iškart nušausit. Kas norės - susimokės už auto kaip prabangos mokestį, kas nenorės, ar neturės pinigų - galės rinktis nemokamą viešajį transportą. Taip ir reguliacinė funkcija mokesčio veiks - žmonės mažiau važinės automobiliais ir perskirstymo - turtingas susimokės, o ubagas gaus nemokamą viešąjį transportą, mažės automatiškai atskirtis.
VZ redakcija nesupranta arba apsimeta, nes dabartinis mokestis su visom savo ydom skatina pardavėjus labiausiai apmokestintus automobilius piginti - pirkėjas renkasi, galų gale jis moka. Tada tokius geriausiai perka eksportui į Rytus. Voila, parke labai pamažu, bet mažėja teoriškai taršių (gamintojo CO2 išmetimas), ES popierinius tikslus pasiekiam, o mūsų aplinkoj, kur dūmija kietom dalelėm, jokio realaus pokyčio. Kaip ir motinai Žemei nuo to jokio skirtumo, nes jis tiesiog CO2 išmetinės už sienos.
O gal reiktų pagaliau atkreipti dėmesį į sunkiasvorį transportą kuris važinėja LT? Furos ir kitokie gruzovikai kurie netinka važiuoti net į Lenkiją dumija Lietuvoje, bet jimes tai taršos mokesčio mokėti nereikia. Gal uždėkim riebų mokestį Euro 0, 1, 2, 3, o Euro4 ,5, 6 ne tai tikrai pradėsim kvėpuoti tyresniu oru. Lygiai tas pats su traktoriais ir kitokiom neaiškiom teršiančiom baidyklėm.
Reikia mokėt taršos mokestį visoms įmonėms. Deklaruoji kartą metuose sunadotą kurą, tranporto priemonę (ten deklaruojama ir stacionarūs taršos šaltiniai) pagal rūšį, techninius ypatumus ir pagal koeficientus paskaičiuoja tą mokestį. Tik jis daugiau simbolinis.Nesusidaro reikšmingos sumos dažniausiai.