„Uber“ konkurentas „Gett“ pritraukė 100 mln. USD investiciją

2010 m. Tel Avive įkurta įmonė pranešime spaudai teigia, kad lėšas panaudos savo kelionių platformos pagerinimui.
Kaip ir „Uber“ bei „Bolt“, „Gett“ siūlo platformą, per kurią galima išsikviesti vairuotoją su automobiliu. Skirtumas tik tas, kad „Gett“ orientuojasi ne į privačius, o į verslo klientus – siekia pasirašyti sutartis su didelėmis įmonėmis, kuriose dirba tūkstančiai darbuotojų. Jos „viskas viename“ rezervavimo platforma, siūloma Europos ir Šiaurės Amerikos įmonėms, rašo CNBC.
„Gett“ ne vienintelė, nors veikiausiai pirmoji, bendrovė su tokia strategija. Štai Indijos „Ola“ šią savaitę paskelbė apie naują paslaugą: „Ola Corporate“. „Uber for Business“ veikia nuo 2014 m. Šioje srityje bando konkuruoti ir „Addison Lee“ bei „Wheely“.
Visgi, panašu, kad „Gett“ rezultatai kol kas geriausi. Teigiama, kad maždaug trečdalis „Fortune 500“ įmonių, įskaitant „Google“ ir „Disney“, yra „Gett“ klientai.
Be to, „Gett“ 2019 m. gruodį jau tapo pelninga (fiksuotas veiklos pelnas) ir teigia, kad 2021 m., prieš planuojamą IPO, bendrovė fiksuos ir teigiamus pinigų srautus.