Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2023-01-27T11:29:44+02:00

    idėja gera, bet 50t su pvm stogas labai riboja modelių pasirinkimą.

  • 2023-01-27T15:39:31+02:00

    Idėja tikrai gera, bet vargu ar tikslą pateisins. Su tokia maža riba iki 50t EUR galima įsigyti tik pačius pigiausius ekonominius ar kompaktinės klasės elektromobilius. Atskaičius valstybės paramą 4t EUR ir 21% PVM, kaina nuo 50t EUR pradinės kainos, elektromobilio kaina gaunasi 38t EUR. Už tokią kainą be jokių lengvatų ir PVM atskaitymų įmonė gali įsigyti daug geresnį ir didesnės klasės automobilį, o pasirinkimas tikrai platus. Be to, šiai dienai pirkti elektromobilį ekonomiškai neapsimoka dar ir dėl didelės elektros kainos. Jeigu mažo elektromobilio vidutinės elektros sąnaudos yra apie 20 kW/100km, tai analogiško automobilio su vidaus degimo varikliu kuro sąnaudos bus apie 5-7 l/100km. Padauginkite iš dabartinės elektros ir kuro kainos, atsakymą gausite. Kitas dalykas, šiai dienai kritiškai trūksta elektros krovimo stotelių infrastruktūros, o degalinių ant kiekvieno kampo. Ką darys darbuotojas išvykęs į komandiruotę su įmonės automobiliu, kai išsikraus elektromobilio baterija? Gaiš laiką ieškodamas, kur pasikrauti, ar lauks eilėje prie pasikrovimo stotelės? Ar darbdavys suinteresuotas darbuotojui mokėti už jo laiką, kai jis lauks kol pasikraus elektromobilis? Manau, ne.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791