Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-05 12:01
2025-10-03 05:45
RĖMIMAS
2025-10-01 15:12
2025-10-01 13:08
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Visiškai š projektas. 31 liamą išleido, dar baudų 2 liamus sumokės, o kamštis vis tiek iki Gariūnų kas dieną. Kokie mulkiai toje savivaldybėje dirba, negaliu suprasti.
Būtent :D Kaip laukė norintys pasukti į centrą ar į rudaminą taip ir laukia :D Reikėjo tiesiai važiuoti palikti vieną juostą.
Šitos sankryžos negalima buvo įrengti kitaip, nes tai būtų pakenkę Machimai - būtų nukirsta dalis parkavimo aikštelės, nebūtų nuvažiavimų klientų srautams. Tad būkit mieli, actovėję kamštyje nuo Gariūnų būtinai užsukite į Machimą apsipirkti ir tada jau galite važiuoti toliau.
Reikėjo ne tiesų tunelį rausti, o viaduką viršuje statyti posūkiui į kairę link centro. Dar ir pigiau būtų ko gero...
Arba tiesiog vietoje šviesoforinės sankryžos virš tunelio, ten įrengti žiedinę sankryžą
aCtovĖję MaCHima, klausimas ir kaip gi atpažinti ruskį? :D
Šaunuolis Vatsonai - pirmąją užduotį išgliaudei. Dabar kita - penktosios kolonos užkardymas. Važiuok prie Zwerzyneco tylto ir gausi kitas instrukcijas.
Iš kur busi, končennij? Visaginas?
Vilniečiams teks susimesti, kad sumokėti už VMS klerkų kliurkas.
Deja TAIP
O galima jau kažkaip pereiti prie klerkų asmeninės atsakomybės už tokių sprendimų priėmimą? LAT'as jau yra pasakęs, kad konkursas buvo neskaidrus, o jie toliau kalba apie kreipimąsi į apeliacinę instanciją...
Tai tada dar ilgiau viskas užtruks, niekas nenorės nieko tvirtinti. Visi ragina klerkus dirbti greičiau, bet tuo pačiu ir nedaryti klaidų :D
O kuriame darbe yra kitaip? Visi gi nori didinti našumą.
Kaip sakė VMS - net ir su baudomis, vis tiek gavosi pigiau negu pasiūlė kiti. O ir Vilniaus biudžetui tai yra niekis.
Ką remyga į tai? Gal sekančiam savo įžvalgų apie nieką vz straipsnelyje pasisakys ir šiuo klausimu? Juokingiausia tai, kad kol vyko darbai ir buvo padaryti tie keli laikini žiedukai, jokių kamsčių nebuvo :D Tik atidarė tą tunelį ir užsikišo aplinkelis. Nes tunelį kasė srautui pas bulbashenką, o srautas tai pasirodo į centrą... :D
Induced demand, taip vadinamas Pasidarė lengviau važiuoti, daugiau žmonių nusprendė važiuoti.
Neįtikinote. Dar neatidarius šio mazgo patys projekto autoriai kalbėjo, kad pagal modeliavimą jis nieko neišsrpęs. Bet perdaug traukinys jau buvo nuvažiavęs, kad koreguoti.
Tai VMS *PRIVALO* dabar regreso budu išieškoti tą 0,5 mil EUR ir 1,6 mil EUR viso: 2.1 mil EUR iš kaltų asmenų kitu atveju APSIMOKA daryti makles- nes atsakomybės tau asmeniškai vis tiek nebus O savivaldybei bauda - tai gaunasi kad ją turės mokėti “mokesčių mokėtojai”- o tai yra VISIŠKAS ABSURDAS- kodėl aš mokesčių mokėtojas nors ir maža dalim turiu mokėtim baudas už kerkų nesmones??? LAT nustatė kad konkursas iš esmės buvo NESKAIDRUS t.y vyko NESAŽININGAI- tai kas buvo tie *NESAŽiningi*- tegu ir susimoka iš savo kišenės
Prašom, rinkitės, nuo seimo narių iki ministrų: Vytautas Mitalas, eidamas Vilniaus miesto vicemero pareigas, buvo atsakingas už miesto plėtros, infrastruktūros ir ūkio klausimus. Didelė dalis Liepkalnio viaduko projektavimo ir statybų pradžios darbų vyko jo kadencijos metu, iki 2020 m. lapkričio, kai jį pakeitė Tomas Gulbinas. Povilas Poderskis, kaip Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius, buvo atsakingas už tiesioginį savivaldybės sprendimų įgyvendinimą. Jis 2019 m. lapkritį pasirašė Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcijos sutartį. Virginijus Pauža, eidamas Vilniaus miesto savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vedėjo pareigas, buvo tiesiogiai susijęs su projekto eiga ir technine priežiūra iš departamento pusės.