Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-01-26 09:59

Nišinis turizmas – lietuviai atranda naujas pramogas, o užsieniečiai Lietuvą

Marius Karlonas, UAB „Ornitostogos“ vadovas (kairėje), ir Česlovas Žemaitis, žuvies restorano „Šturmų švyturys“ įkūrėjas. VŽ koliažas.
Marius Karlonas, UAB „Ornitostogos“ vadovas (kairėje), ir Česlovas Žemaitis, žuvies restorano „Šturmų švyturys“ įkūrėjas. VŽ koliažas.
Kol Palangos verslininkai verkia, kad kiekviena vasara jiems blogesnė už praėjusią, Lietuvoje vienas po kito kuriasi nišinio turizmo verslai, kurie pritraukia ne tik vis daugiau lietuvių, bet ir naujų potyrių ieškančių užsienio keliautojų.
  • Netradicinio turizmo verslų pajamos auga, tačiau pasiūlos dar trūksta.
  • Paukščių stebėtojų gretas išaugino COVID-19.
  • Atsiradus "Michelin" restoranui tikimasi sulaukti daugiau užsienio gurmanų.

Lietuvos restoraną savo reklaminiam klipui filmavo „Porsche“, kviesdama gurmanus atrasti Lietuvą, paukščių stebėjimo ekskursijas organizuojančios įmonės pajamų augimo pavydėti gali bet kuri bendrovė, o Etnokosmologijos muziejus skaičiuoja rekordinius lankytojų srautus.

52795
130817
52791