Lietuvos restoranuose kainos yra kaip vakarų Europoje, brangesnėse valstybėse. Užsuki dabar kažkur food courto lygio kavinėj suvalgyt sparnelių su bulvytėm, kola - 13€. Ok, aš sumokėsiu, bet aš sėdžiu vienui vienas visą pusvalandį toj Peri Peri :D . Faktas, kad daug kas neafordina eiti, o tie, kas afordina, nepatemps viso sektoriaus. Manau tas atvejis, kai reikia pasižiūrėti į paklausos, pasiūlos ir rinkos kainos kreives, nes esu tikras, kad žaliavų savikaina tą tikrai leidžia, o kitų dedamųjų savikaina praktiškai fiksuota - nuo to, kad daugiau parduosi, nuomos daugiau mokėti nereikės. Kad darbuotojas laukia valandą be darbo, nes niekas neateina užsakyti - tikrai nėra geriausias išteklių panaudojimas.
2023-12-19T10:19:38+02:00
Neafordina вы apie ką? Nesuprasi ką žmonės rašo
2023-12-19T10:26:54+02:00
Čia kietas internacionalas
2023-12-19T10:50:11+02:00
Yo seniuk visiskai agree, mes cia su gangu uzlekem i cepelinine ir ten niekas neafordina cepaku. Labai gaila, nes cool waitress tokia, palikom tipsu taip dženerousli. Absoliuciai vorf it, rekomenduoju
2023-12-19T22:59:36+02:00
peri peri jo, ten tai kazkas labai prastai, tiek servisas, tiek maistas
2023-12-20T01:30:38+02:00
balsuočiau kaip top 2023 metų komentaras :D
2023-12-19T09:24:30+02:00
"Restoranų ir kavinių verslo atstovai prognozuoja, kad kitų metų pradžioje viešojo maitinimo sektoriuje nusiris bankrotų banga, o iš šešėlio išlindusios įstaigos sugrįš atgal. Taip nutiks susidėjus net trims aplinkybėms: naikinama pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvata maitinimo paslaugoms, didinami minimalioji mėnesinė alga (MMA) ir akcizas alkoholiui."
Ka as perskaiciau, kad daug restoranu ir kaviniu ( kuriu kainos svelniai tariant nera mazos) laikosi tik todel, kad darbuotojai dirbdami po 14 valandu uzdirba minimuma, todel, kad mazesnis pvm negu rinkoj ir todel, kad vyno taures savikaina dabar mazesne 10 centu ( palyginus su savikaina po nauju metu). Tuomet gal tokiems senai reikejo uzsidaryt.
2023-12-19T09:26:13+02:00
Per pastarąjį dešimtmetį labai stipriai išaugęs sektorius, kuris augimo metu nežiūrėjo, kaip kaštus išlaikyti mažus. Kam vargti, jei ir taip eilės.
Tai nei aukštą pridėtinę vertę kuriantis verslas, nei kažkoks kritinis sektorius dėl žmonių užimtumo. Tiesiog turės progą normalizuotis. O tai jau tikrai dabar išvažiavus į vakarus, mieste pavalgyti kainuoja net ir pigiau.
2023-12-19T09:40:02+02:00
Ten gyvenant su musu alga galima namie ir valgyt nebedaryt. Isbandyta.
2023-12-19T09:55:47+02:00
Na pilna aplinkoje žmonių, kurie ir su Vilniaus kainomis, kurie valgyti iš esmės nebedaro. Ne rodiklis.
2023-12-19T09:49:25+02:00
kokie pezalai. Akivaizdu kad turi moketi mokescius kaip ir visi verslai, nes nera nei strategines svarbos, nei kokie isskirtiniai
2023-12-19T09:50:19+02:00
ta boba kiekvienais metais pranasauja kad restoranams bus pzdc... bet ju kaip daugeja taip daugeja..
kainos tokios pacios kaip vokietijoj ar italijoj...
jei ir toliau laikys tokias kainas tai tikrai bankrutuos tie restoranai..
steikas 25 eur :)) nu ok... mldc hebra
2023-12-19T09:50:29+02:00
ta boba kiekvienais metais pranasauja kad restoranams bus pdzc... bet ju kaip daugeja taip daugeja..
kainos tokios pacios kaip vokietijoj ar italijoj...
jei ir toliau laikys tokias kainas tai tikrai bankrutuos tie restoranai..
steikas 25 eur :)) nu ok... mldc hebra
2023-12-19T09:58:00+02:00
Tai steikas 25 Eur, jei brandinta jautiena ar pan., tai ok. Bet kai nueini į valgyklą ir koks kijevas iš šaldiklio su sriuba 8 Eur, o jei išsinešimui, tai dar ir 8,5 Eur - jau daugoka. Ten žmonės neužsibūna, padavėjų nereikia, vietos irgi mažiau reikia. Maisto likučių nėra tiek daug, nes daug patiekalų nedarai. Meniu optimizuoti, kad jei kokių salotų/daržovių lieka, kad kitą dieną būtų sunaudota ir niekas nesugestų.
2023-12-19T10:27:30+02:00
Tai jos darbas toks. Butu nenormalu, jeigu Seskauskiene kalbetu kitaip.
2023-12-19T10:55:54+02:00
Steikas 25 eur jau vargiai bus brandinta jautiena, na nebent iš jautienos kumpio keptas.... Bet koks nors T-bone ar išpjovos, kokybiškos brandintos JAUTIENOS (ne karvienos) steikas gali lengvai patraukti ir iki 40-50 eur. Jei netikite, nuvažiuokite į Merkinėje esantį Radzevičiaus restoraną: ten ir su 50 eurų kišenėje steikui gali pritrūkti... :) Arba, jei nenorite važinėti ir gyvenate Vilniuje, užeikite į, pvz., Markus ir Ko - ten steikų kainos prasideda nuo 35 eurų...
2023-12-19T15:29:11+02:00
Na kodėl, 25 Eur steikas, atskirai garnyras - Markus ir Co dar nesenai buvau. Nebent atmintis apgauna.
2023-12-19T16:54:41+02:00
Padėkim tą Marcusą į šoną. Nereikia vadovautis pačiais geriausiais (mano nuomone steikai ten geriausi eilę metų). Bet bet kurioj "zabegalafkoj" už steiką lupa nuo 30 Eur. Eilinių dienos pietų be 7Eur jau sukiai surasi. Už paprastas cezario salotas nuo 15 Eur. Ir čia ne kažkokie fancy super duper restoranai, o eilinės (neretu atveju tinklinės) knaipės. Apie kurortus mūsų čia galima ir visą knygą parašyti (šiemet viename Palangos paplūdimio bare alaus bokalas jau atpigęs visu euru- iki 6 Eur už bokalą (taip- pernai jame kainavo 7 Eur už pusę litro!).
Tokiais tempais už poros metų perspjausim ir islandus, ir norvegus. Nes visa vakarų Europa jau dabar pigiau alų geria. Ir gana tų pasakų apie akcizus. Parduotuvėj kaip buvo prieš 2 metus skardinė importinio alaus 1.50Eur, taip iki šiol ir kainuoja be jokių akcijų. O miesto baruose kažkodėl jau po 5 Eur tą patį pilsto...
Tad man visiškai negaila. Tegul bankrutuoja. Natūrali atranka tsknt...
2023-12-19T18:05:26+02:00
kalbet ok... nusisneket ne ok
2023-12-19T18:05:57+02:00
kuriam coa restike 50 eur ?
2023-12-21T09:28:10+02:00
Merkinėje esančiame Vytaro Radzevičiaus restorane, kuris, berods, vadinasi "Pasaulio puodai". Ten jautienos steiko kaina nustatoma pagal jo svorį, o kilogramo kaina viršija 100 eurų.
2023-12-21T09:32:56+02:00
Kai taip parašėte, suabejojau, ar kartais manęs Markus ir Ko neapskaičiavo :) . Susiradau internete jų meniu ir ....atlėgo širdis: firminis Markus didkepsnis kainuoja 35 eurus (be garnyro), o yra ir brangesnių. https://markusirko.lt/meniu/
2023-12-21T09:38:49+02:00
Sutinku su jumis dėl kai kurių (gal net daugelio) restoranų/kavinių kainų neadekvatumo kokybei. Tačiau....jei jie tiek VIS DAR gali prašyti, tai reiškia, jog yra kas tiek moka - ir jog tokių yra pakankamai, kad ta užeiga plauktų paviršiuje. Rinkos dėsniai "in action", tsknt :).
Tačiau, žinoma, nėra jokio reikalo taip plaukiojančius nuolat lepinti visokiomis PVM lengvatomis ar kitokiomis dotacijomis.
2023-12-19T09:52:36+02:00
Kainas dar labiau sukelkit tai dar geriau bus.
Praktiskai visoj rytu Europoj panasaus ekoniminionlygio salyse alu 0.5L perku uz 3 eur ir net maziau, pas mus 4 eur+ kazkodel ir dar kiti isigudrina pradeti i 0,4l pilstyt (akcizas max max 5-10ct skiriasi).
Adekvatumo!
2023-12-19T09:56:50+02:00
Bankrotų eilę jau užėmė Palangos verslininkai, tai teks palaukti kol anie bankrutuos ;-)
2023-12-19T11:06:18+02:00
Dar ūkininkai gi :)
2023-12-19T10:02:22+02:00
Uždirbu tikrai nemažai, tačiau restoranuose nevalgau. Priežastis - kainos ir kokybė.
2023-12-19T10:23:31+02:00
Lietuviškom kainom tai tik namuose valgyti, elementarios sriubos savikaina tėra 1/10 kavinės kainos, tai sakyčiau dar ir pvm jiems atleisti jau per daug.
2023-12-19T10:26:10+02:00
Jeigu verslas kvepavo tik del PVM lengvatos, tai nxui toks verslas ?
2023-12-19T10:31:20+02:00
Čia buvo didžiausia nesąmonė: maistas parduotuvėse 21proc., maistas restoranuose 9proc. PVM. Arba turi būti maistui visur mažesnis PVM, arba visur vienodai 21proc.
2023-12-19T10:36:39+02:00
tegu didina PVM ir visus mokescius jiems MAX, nes maitinimo sektorius prie sveikatos zmones neprisideda... kuo maziau to brudo tuo geriau.
2023-12-19T10:51:40+02:00
Būtent! Bingo, per tą 9 procentų PVM ir covid'ą suklestėjo "atvežamasis" maistas. Bolt Wolt ir t.t. Vyrauja fast foodas, burgeriai ir pan. Absoliučiai netvaru, formuojami kamščiai iš kazachų priusų, vežančių sumuštinį. Porcija kainuoja 10€ iš kurios 4.5€ piko metu kavinė sumoka Bolt'ui už atvežimą. Taigi paskaičiuokite kokia yra grynoji maisto vertė.
2023-12-19T10:51:34+02:00
Augs kainos - neisim. Mažinti algas, savininko pelną turėtų būti ne tabu taip pat. Jei mes kaip vartotojai nereaguojam į keliamas kainas, jos augs be proto.
2023-12-19T10:55:06+02:00
Padarytu kas lavine geromis kainomis ir ant to užsiktų marketingą - vien dėl skaičiaus klientų būtų didesnism pliuse nei visi brangininkai
2023-12-19T11:07:36+02:00
ubagai turi sedeti namuose ir nera jiems vietos restoranuose.Susirask geresni darba ir galesi kaip zmogus gyventi.
2023-12-19T11:31:54+02:00
Tu visais klausimais toks niolankus? Net jei sisiotu ant galvos sakytum, kad lija?
Bet kiek neadekvaciak gali kčlt kainas ir laimingas pirktum, nes ne ubagas?
Sunku suorasti, kad cia kalba eina aoie principus, kad butu kainos adekvacios, o ne ar kazkas turi oinigu tom neadekvaciom kainom sunoketi.
Tavo ziniais ir 3 kartus uz tave daugiau uzdirbantys lygiai taip pat piktinasi restoranu kainom, cia nieko nendro ar uztenka tau pinigu.
2023-12-19T12:56:01+02:00
O tai pats daryk, babkės iš dangaus ir dar ekonomikos Nobelio premija garantuota,
2023-12-19T14:07:54+02:00
Kodėl jis turėtų daryti? Jis vartotojas, moka pinigus, todėl gali rinktis, kur (n)eiti.
2023-12-19T14:36:42+02:00
Bet jis nori, kad ir kiti dėl jo principų kovotų. :D
2023-12-19T22:58:58+02:00
O tu turi ubago lazda ar dar ruosies ja tureti? O gal jos jau nebeturi ir savo salies prasysi pasalpu isgyvenimui.
2023-12-19T10:56:36+02:00
Visi piktinasi kainomis, bet yra dvi pusės:
1) Visos lengvatos ir subsidijos neturėtų aplamai egzistuoti, nepriklausomai nuo verslo.
2) Kainos susideda iš keletos veiksnių, kurie nenusileidžia vakarų Europai, t.y. nuomos kainos yra kosminės, visokie taršos ir pakuočių mokesčiai, kurių dažnu atveju kitur nėra, biurokratizmas ir t.t. laaabai stipriai išaugina savikainas.
Na savikainos maji šunys, vieni geriau tvarkos, kiti prasčiau, tačiau yra vienas esminis skirtumas - žmonių kiekis rinkoje. Pas mus tiesiog nėra tokio srauto žmonių, kurie sugeneruotų apyvartas ir galėtum gyventi iš mažesnės, tačiau stabilesnės maržos.
Labai mažai restoranų, kurie yra tikras verslas.
Iš esmės yra dvi grupės, t.y. tinkliniai, kurie srautinėse vietose arba šeimos, kur pats dirbti ir tiesiog sau susikūri vietą darbui.
Ir yra hobis - restoraną / kavinę / barą ar pan., turėti kaip hobį, kurį pats subsidijuoji.
Turėjau tokį hobį, bet iš jo ir nereikia nieko tikėtis, tai laisvalaikis, kaip medžioklė ar žvejyba.
2023-12-19T12:39:10+02:00
Tai jeigu nėra tokio srauto žmonių kurie sugeneruotų apyvartas, tai gal ir reikia, kad dalis šio sektoriaus bankrutuotų ir susireguliuotų pasklausos/pasiūlos santykis ?
Nes dabar tikrai panašu, kad daug kas restoranus/kavines įkūrę kaip hobį ir reikalauja lengvatų, kad galėtų išgyvent.
2023-12-19T12:58:27+02:00
Galbūt. Čia natūraliai keičiasi tie kas lieka ir kas bankrutuoja.
Dėl lengvatų aš kategoriškas, bet kokiai sričiai - jokių lengvatų.
Kitas dalykas yra vietos, kuriose yra kavinės. Visa marža nueina nuomai, tad reiktų po truputį keisti gyventojų elgseną, t.y. centre palikti (natūraliai liktų) tik brangios kavinės, pakrasčiuose, tokios į kurias galima nueiti kasdien. Juolab, kad ir nauji namai dabar būna be pirmo aukšto, kuris skirtas komercijai.
2023-12-19T11:15:12+02:00
Šita BOBA yrabkaip paskutinis SEL koncertas. Niekas nebetiki šitom krokodilo ašarom.
2023-12-19T14:09:01+02:00
Teisybė.
2023-12-19T15:10:05+02:00
Niekad.nepamiršiu kaip Covid pradžioje ji siūlė į Lietuvą vešti sergančius italus karantinuotis :D
2023-12-19T12:04:12+02:00
Vilniaus restoranų savininkams reikia kainas pamažint, bus daugiau klientų ir paims tą patį pelną per apyvartą. Rajonuose tos kainos beveik dvigubai mažesnės, bet niekas nebankrutuoja ir nesiskundžia.
2023-12-19T13:32:05+02:00
Rajonų restoranėliai dažniausia tokio paties plėšrumo kaip ir didmiesčiuose (pvzd. žr. Ukmergės „Aš būsiu čia“ ar „Merkinės fabrikas“).
2023-12-19T14:13:31+02:00
Merkines fabrikas skirtas Vln. Pvz. as ne per seniausiai vakara netoli Siauliu praleidau uzeigoj su grupe zmoniu. Realiai galvojau bus kokie 500-600 EUR., nes priprates tai prie Vln kainu, gavosi 330 EUR. dvigubai beveik viskas pigiau provincijoje.
2023-12-19T13:15:44+02:00
Maziau verkti reikia. Restoranu verslas - negudrus biznis, nera aukstuju technologiju produktas. Tai gal dsavininkams reiketu islipti is lizinginiu mersu, mazeraciu ir jaguaru :), gal atrsiras tu pinigu jei skaiciuot ismoks
2023-12-19T14:11:36+02:00
juokdariu asociacija. kegul brangina dar maista, burgeris uz 12 eur pigoka, belieka pasivyti Singapuro ir Kopenhagos kainas- tada eisit i pliusa :D :D :D
2023-12-19T14:19:50+02:00
kiek zinau savininku is to verslo - jie is juodu pinigu dar 6 algas pasiima. Net ne sostineje, Kaune ar Klaipedoje. Moraliniai urodai ir nusikalteliai.
2023-12-19T14:49:45+02:00
Bankrutuos ,kurie neprisitaikys. Toks jau tas kapitalizmas ir teisingas ,ir kartais ne.
2023-12-19T14:59:36+02:00
Versklena nes kesinas i ju pelno marza
2023-12-19T16:37:17+02:00
Na jei kainas turime kaip turtingoje Danijoje ar Austrijoje, o restoranuose atlyginimai tikrai pas mus nėra tokie patys, tai kur tas skirtumas nusėsdavo iki šiol? Teks susimažinti maržas, nes per paskutinius 2 metus maitinimo verslas gyveno fantastiškai. Covid apribojimų nebeliko, o kainos šoktelėjo dvigubai.
2023-12-19T18:24:54+02:00
Ką čia mums pasakas seka - ne okupacijos laikai, išvažiuojame į užsienį. Buvau beveik savaitę Vokietijoje - maitinimo įstaigoje brangesnio alaus nei Vilniuje nepavyko rasti. Maisto kainos sakyčiau panašios, tačiau pas vokiečius maistas kokybiškesnis ir porcijos dažnu atveju didesnės. Vokietija čia kaip pvz. - panaši situacija Austrijoje, Italijoje. O apie tokias Portugalijas ar Ispanijas net nekalbu (ten ir valgai 10x skaniau ir sumoki gerokai pigiau).
2023-12-19T22:29:56+02:00
aciprashau uz keiksmazodi, bet restoranai i s p i z * ejo, aperol spritz 9 eurus kainuoja :DDD, karta nusipirkau ir daugiau nepirksiu. Italija, Como pakrante - 4 eur. Su maistu tas pats :D, viskas pas mus riebu, pigu ir jauciasi siemkiu laiejus.
2023-12-19T22:35:16+02:00
Gal ir gerai tvarkos poziuriu nutraukti lengvatas, kur skanus maistas isliks turistu srautas, kur turistai ten suaugaleja prekybininkai ir amatininkai ir vietiniai ir t.t. Skinti lauk tas lengvatas, yra daug kitu budu kur jas logiskiau ir prasmingiau panaudoti.
2023-12-20T08:17:22+02:00
Prieš tris savaites Varėnoj teko valgyt karbonadą... 12 eur porcija, mėsa nugarinė, sudžiūvusi, mažutė.. du staliukai užimti.
Preitą savaitę Vienoje, centre, karbonadas-šnicelis per visą lėkšte, garnyras kitoj - 9 eur.. Vos pora laisvų staliukų.
Apie ką kalbėt..
2023-12-20T17:49:03+02:00
lietuviu negebejimas balsuoti eurais sunkiai suvokiamas, tai klinika. Jie dar it tipsu palieka uzvalge su - do, nes jie mano kad taip reikia:D Nes juos Ukalnis moke (delfio lygio tekstu rasytojas - megejas - maistautojas)
2023-12-20T10:37:02+02:00
Joki bankrotai, tikrai nelaukia ir nereikia bezdeti cia i vandeni. Kainas restoranai sukele 50% motyvavo, kad del energetikos sukilusiu kainu. Kainos seniai sugryze i pries tai buvusi lygi, ir vistiek siemet kainos kilo 15%. Taip kad didieji verslininkai virina nezmoniskus virspelnius, ir ta 12% nuo lengvatos nuemimo jie sudengs lengvai, ir dar vistiek bandys uzmes ne 12%, o 21%. Taip, kad cia bezdejimas i vandeni.
2023-12-20T14:29:02+02:00
laukiu nekantriai kada bankrutuos kuo daugiau VICI grupės "valgyklų", negiliai pasislėpusių po Amber Foods pavadinimu, nes tokios (ne)kultūros verslininkų verslų vieta - bankrotuoise arba ruzzijoje
2023-12-20T17:44:04+02:00
kiek Vilniuje jus zinot restoranu? Su visku, padoria rubine, silver service, geru aptarnavimu, muzika, etc. (basic)?? ne ju imitacijos su leksciu dekoracijomis ir "sefu" kuris pjauste bulves Londeje, bet buvo isspirtas. Tai dabar trumpam pashefus Vilniuj. As zinau tris (na gal keturis), jie siaip jau yra bistro tai max. Visi labai faini susiuku ir panasus restoranai, tai tik bistro arba valgyklos. Taigi, jie neliks kokiu dvidesimt "restoranu", tai labai sveikintina. Ir mokekit mokescius amzini verksniai
2023-12-20T20:20:52+02:00
Siandien is principo nuejau I restorana Lanzaroteje pusryciu, prie vandenyno kranto. 5.99€ uz angliskus pusrycius iskaitant kava (maltu p.) ir vandens stikline.
2023-12-21T18:45:15+02:00
bet rinkoje negali visi gyvuoti, būna ir bankrotų ir tai daugiausia priklauso nuo vadovų
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Lietuvos restoranuose kainos yra kaip vakarų Europoje, brangesnėse valstybėse. Užsuki dabar kažkur food courto lygio kavinėj suvalgyt sparnelių su bulvytėm, kola - 13€. Ok, aš sumokėsiu, bet aš sėdžiu vienui vienas visą pusvalandį toj Peri Peri :D . Faktas, kad daug kas neafordina eiti, o tie, kas afordina, nepatemps viso sektoriaus. Manau tas atvejis, kai reikia pasižiūrėti į paklausos, pasiūlos ir rinkos kainos kreives, nes esu tikras, kad žaliavų savikaina tą tikrai leidžia, o kitų dedamųjų savikaina praktiškai fiksuota - nuo to, kad daugiau parduosi, nuomos daugiau mokėti nereikės. Kad darbuotojas laukia valandą be darbo, nes niekas neateina užsakyti - tikrai nėra geriausias išteklių panaudojimas.
Neafordina вы apie ką? Nesuprasi ką žmonės rašo
Čia kietas internacionalas
Yo seniuk visiskai agree, mes cia su gangu uzlekem i cepelinine ir ten niekas neafordina cepaku. Labai gaila, nes cool waitress tokia, palikom tipsu taip dženerousli. Absoliuciai vorf it, rekomenduoju
peri peri jo, ten tai kazkas labai prastai, tiek servisas, tiek maistas
balsuočiau kaip top 2023 metų komentaras :D
"Restoranų ir kavinių verslo atstovai prognozuoja, kad kitų metų pradžioje viešojo maitinimo sektoriuje nusiris bankrotų banga, o iš šešėlio išlindusios įstaigos sugrįš atgal. Taip nutiks susidėjus net trims aplinkybėms: naikinama pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvata maitinimo paslaugoms, didinami minimalioji mėnesinė alga (MMA) ir akcizas alkoholiui." Ka as perskaiciau, kad daug restoranu ir kaviniu ( kuriu kainos svelniai tariant nera mazos) laikosi tik todel, kad darbuotojai dirbdami po 14 valandu uzdirba minimuma, todel, kad mazesnis pvm negu rinkoj ir todel, kad vyno taures savikaina dabar mazesne 10 centu ( palyginus su savikaina po nauju metu). Tuomet gal tokiems senai reikejo uzsidaryt.
Per pastarąjį dešimtmetį labai stipriai išaugęs sektorius, kuris augimo metu nežiūrėjo, kaip kaštus išlaikyti mažus. Kam vargti, jei ir taip eilės. Tai nei aukštą pridėtinę vertę kuriantis verslas, nei kažkoks kritinis sektorius dėl žmonių užimtumo. Tiesiog turės progą normalizuotis. O tai jau tikrai dabar išvažiavus į vakarus, mieste pavalgyti kainuoja net ir pigiau.
Ten gyvenant su musu alga galima namie ir valgyt nebedaryt. Isbandyta.
Na pilna aplinkoje žmonių, kurie ir su Vilniaus kainomis, kurie valgyti iš esmės nebedaro. Ne rodiklis.
kokie pezalai. Akivaizdu kad turi moketi mokescius kaip ir visi verslai, nes nera nei strategines svarbos, nei kokie isskirtiniai
ta boba kiekvienais metais pranasauja kad restoranams bus pzdc... bet ju kaip daugeja taip daugeja.. kainos tokios pacios kaip vokietijoj ar italijoj... jei ir toliau laikys tokias kainas tai tikrai bankrutuos tie restoranai.. steikas 25 eur :)) nu ok... mldc hebra
ta boba kiekvienais metais pranasauja kad restoranams bus pdzc... bet ju kaip daugeja taip daugeja.. kainos tokios pacios kaip vokietijoj ar italijoj... jei ir toliau laikys tokias kainas tai tikrai bankrutuos tie restoranai.. steikas 25 eur :)) nu ok... mldc hebra
Tai steikas 25 Eur, jei brandinta jautiena ar pan., tai ok. Bet kai nueini į valgyklą ir koks kijevas iš šaldiklio su sriuba 8 Eur, o jei išsinešimui, tai dar ir 8,5 Eur - jau daugoka. Ten žmonės neužsibūna, padavėjų nereikia, vietos irgi mažiau reikia. Maisto likučių nėra tiek daug, nes daug patiekalų nedarai. Meniu optimizuoti, kad jei kokių salotų/daržovių lieka, kad kitą dieną būtų sunaudota ir niekas nesugestų.
Tai jos darbas toks. Butu nenormalu, jeigu Seskauskiene kalbetu kitaip.
Steikas 25 eur jau vargiai bus brandinta jautiena, na nebent iš jautienos kumpio keptas.... Bet koks nors T-bone ar išpjovos, kokybiškos brandintos JAUTIENOS (ne karvienos) steikas gali lengvai patraukti ir iki 40-50 eur. Jei netikite, nuvažiuokite į Merkinėje esantį Radzevičiaus restoraną: ten ir su 50 eurų kišenėje steikui gali pritrūkti... :) Arba, jei nenorite važinėti ir gyvenate Vilniuje, užeikite į, pvz., Markus ir Ko - ten steikų kainos prasideda nuo 35 eurų...
Na kodėl, 25 Eur steikas, atskirai garnyras - Markus ir Co dar nesenai buvau. Nebent atmintis apgauna.
Padėkim tą Marcusą į šoną. Nereikia vadovautis pačiais geriausiais (mano nuomone steikai ten geriausi eilę metų). Bet bet kurioj "zabegalafkoj" už steiką lupa nuo 30 Eur. Eilinių dienos pietų be 7Eur jau sukiai surasi. Už paprastas cezario salotas nuo 15 Eur. Ir čia ne kažkokie fancy super duper restoranai, o eilinės (neretu atveju tinklinės) knaipės. Apie kurortus mūsų čia galima ir visą knygą parašyti (šiemet viename Palangos paplūdimio bare alaus bokalas jau atpigęs visu euru- iki 6 Eur už bokalą (taip- pernai jame kainavo 7 Eur už pusę litro!). Tokiais tempais už poros metų perspjausim ir islandus, ir norvegus. Nes visa vakarų Europa jau dabar pigiau alų geria. Ir gana tų pasakų apie akcizus. Parduotuvėj kaip buvo prieš 2 metus skardinė importinio alaus 1.50Eur, taip iki šiol ir kainuoja be jokių akcijų. O miesto baruose kažkodėl jau po 5 Eur tą patį pilsto... Tad man visiškai negaila. Tegul bankrutuoja. Natūrali atranka tsknt...
kalbet ok... nusisneket ne ok
kuriam coa restike 50 eur ?
Merkinėje esančiame Vytaro Radzevičiaus restorane, kuris, berods, vadinasi "Pasaulio puodai". Ten jautienos steiko kaina nustatoma pagal jo svorį, o kilogramo kaina viršija 100 eurų.
Kai taip parašėte, suabejojau, ar kartais manęs Markus ir Ko neapskaičiavo :) . Susiradau internete jų meniu ir ....atlėgo širdis: firminis Markus didkepsnis kainuoja 35 eurus (be garnyro), o yra ir brangesnių. https://markusirko.lt/meniu/
Sutinku su jumis dėl kai kurių (gal net daugelio) restoranų/kavinių kainų neadekvatumo kokybei. Tačiau....jei jie tiek VIS DAR gali prašyti, tai reiškia, jog yra kas tiek moka - ir jog tokių yra pakankamai, kad ta užeiga plauktų paviršiuje. Rinkos dėsniai "in action", tsknt :). Tačiau, žinoma, nėra jokio reikalo taip plaukiojančius nuolat lepinti visokiomis PVM lengvatomis ar kitokiomis dotacijomis.
Kainas dar labiau sukelkit tai dar geriau bus. Praktiskai visoj rytu Europoj panasaus ekoniminionlygio salyse alu 0.5L perku uz 3 eur ir net maziau, pas mus 4 eur+ kazkodel ir dar kiti isigudrina pradeti i 0,4l pilstyt (akcizas max max 5-10ct skiriasi). Adekvatumo!
Bankrotų eilę jau užėmė Palangos verslininkai, tai teks palaukti kol anie bankrutuos ;-)
Dar ūkininkai gi :)
Uždirbu tikrai nemažai, tačiau restoranuose nevalgau. Priežastis - kainos ir kokybė.
Lietuviškom kainom tai tik namuose valgyti, elementarios sriubos savikaina tėra 1/10 kavinės kainos, tai sakyčiau dar ir pvm jiems atleisti jau per daug.
Jeigu verslas kvepavo tik del PVM lengvatos, tai nxui toks verslas ?
Čia buvo didžiausia nesąmonė: maistas parduotuvėse 21proc., maistas restoranuose 9proc. PVM. Arba turi būti maistui visur mažesnis PVM, arba visur vienodai 21proc.
tegu didina PVM ir visus mokescius jiems MAX, nes maitinimo sektorius prie sveikatos zmones neprisideda... kuo maziau to brudo tuo geriau.
Būtent! Bingo, per tą 9 procentų PVM ir covid'ą suklestėjo "atvežamasis" maistas. Bolt Wolt ir t.t. Vyrauja fast foodas, burgeriai ir pan. Absoliučiai netvaru, formuojami kamščiai iš kazachų priusų, vežančių sumuštinį. Porcija kainuoja 10€ iš kurios 4.5€ piko metu kavinė sumoka Bolt'ui už atvežimą. Taigi paskaičiuokite kokia yra grynoji maisto vertė.
Augs kainos - neisim. Mažinti algas, savininko pelną turėtų būti ne tabu taip pat. Jei mes kaip vartotojai nereaguojam į keliamas kainas, jos augs be proto.
Padarytu kas lavine geromis kainomis ir ant to užsiktų marketingą - vien dėl skaičiaus klientų būtų didesnism pliuse nei visi brangininkai
ubagai turi sedeti namuose ir nera jiems vietos restoranuose.Susirask geresni darba ir galesi kaip zmogus gyventi.
Tu visais klausimais toks niolankus? Net jei sisiotu ant galvos sakytum, kad lija? Bet kiek neadekvaciak gali kčlt kainas ir laimingas pirktum, nes ne ubagas? Sunku suorasti, kad cia kalba eina aoie principus, kad butu kainos adekvacios, o ne ar kazkas turi oinigu tom neadekvaciom kainom sunoketi. Tavo ziniais ir 3 kartus uz tave daugiau uzdirbantys lygiai taip pat piktinasi restoranu kainom, cia nieko nendro ar uztenka tau pinigu.
O tai pats daryk, babkės iš dangaus ir dar ekonomikos Nobelio premija garantuota,
Kodėl jis turėtų daryti? Jis vartotojas, moka pinigus, todėl gali rinktis, kur (n)eiti.
Bet jis nori, kad ir kiti dėl jo principų kovotų. :D
O tu turi ubago lazda ar dar ruosies ja tureti? O gal jos jau nebeturi ir savo salies prasysi pasalpu isgyvenimui.
Visi piktinasi kainomis, bet yra dvi pusės: 1) Visos lengvatos ir subsidijos neturėtų aplamai egzistuoti, nepriklausomai nuo verslo. 2) Kainos susideda iš keletos veiksnių, kurie nenusileidžia vakarų Europai, t.y. nuomos kainos yra kosminės, visokie taršos ir pakuočių mokesčiai, kurių dažnu atveju kitur nėra, biurokratizmas ir t.t. laaabai stipriai išaugina savikainas. Na savikainos maji šunys, vieni geriau tvarkos, kiti prasčiau, tačiau yra vienas esminis skirtumas - žmonių kiekis rinkoje. Pas mus tiesiog nėra tokio srauto žmonių, kurie sugeneruotų apyvartas ir galėtum gyventi iš mažesnės, tačiau stabilesnės maržos. Labai mažai restoranų, kurie yra tikras verslas. Iš esmės yra dvi grupės, t.y. tinkliniai, kurie srautinėse vietose arba šeimos, kur pats dirbti ir tiesiog sau susikūri vietą darbui. Ir yra hobis - restoraną / kavinę / barą ar pan., turėti kaip hobį, kurį pats subsidijuoji. Turėjau tokį hobį, bet iš jo ir nereikia nieko tikėtis, tai laisvalaikis, kaip medžioklė ar žvejyba.
Tai jeigu nėra tokio srauto žmonių kurie sugeneruotų apyvartas, tai gal ir reikia, kad dalis šio sektoriaus bankrutuotų ir susireguliuotų pasklausos/pasiūlos santykis ? Nes dabar tikrai panašu, kad daug kas restoranus/kavines įkūrę kaip hobį ir reikalauja lengvatų, kad galėtų išgyvent.
Galbūt. Čia natūraliai keičiasi tie kas lieka ir kas bankrutuoja. Dėl lengvatų aš kategoriškas, bet kokiai sričiai - jokių lengvatų. Kitas dalykas yra vietos, kuriose yra kavinės. Visa marža nueina nuomai, tad reiktų po truputį keisti gyventojų elgseną, t.y. centre palikti (natūraliai liktų) tik brangios kavinės, pakrasčiuose, tokios į kurias galima nueiti kasdien. Juolab, kad ir nauji namai dabar būna be pirmo aukšto, kuris skirtas komercijai.
Šita BOBA yrabkaip paskutinis SEL koncertas. Niekas nebetiki šitom krokodilo ašarom.
Teisybė.
Niekad.nepamiršiu kaip Covid pradžioje ji siūlė į Lietuvą vešti sergančius italus karantinuotis :D
Vilniaus restoranų savininkams reikia kainas pamažint, bus daugiau klientų ir paims tą patį pelną per apyvartą. Rajonuose tos kainos beveik dvigubai mažesnės, bet niekas nebankrutuoja ir nesiskundžia.
Rajonų restoranėliai dažniausia tokio paties plėšrumo kaip ir didmiesčiuose (pvzd. žr. Ukmergės „Aš būsiu čia“ ar „Merkinės fabrikas“).
Merkines fabrikas skirtas Vln. Pvz. as ne per seniausiai vakara netoli Siauliu praleidau uzeigoj su grupe zmoniu. Realiai galvojau bus kokie 500-600 EUR., nes priprates tai prie Vln kainu, gavosi 330 EUR. dvigubai beveik viskas pigiau provincijoje.
Maziau verkti reikia. Restoranu verslas - negudrus biznis, nera aukstuju technologiju produktas. Tai gal dsavininkams reiketu islipti is lizinginiu mersu, mazeraciu ir jaguaru :), gal atrsiras tu pinigu jei skaiciuot ismoks
juokdariu asociacija. kegul brangina dar maista, burgeris uz 12 eur pigoka, belieka pasivyti Singapuro ir Kopenhagos kainas- tada eisit i pliusa :D :D :D
kiek zinau savininku is to verslo - jie is juodu pinigu dar 6 algas pasiima. Net ne sostineje, Kaune ar Klaipedoje. Moraliniai urodai ir nusikalteliai.
Bankrutuos ,kurie neprisitaikys. Toks jau tas kapitalizmas ir teisingas ,ir kartais ne.
Versklena nes kesinas i ju pelno marza
Na jei kainas turime kaip turtingoje Danijoje ar Austrijoje, o restoranuose atlyginimai tikrai pas mus nėra tokie patys, tai kur tas skirtumas nusėsdavo iki šiol? Teks susimažinti maržas, nes per paskutinius 2 metus maitinimo verslas gyveno fantastiškai. Covid apribojimų nebeliko, o kainos šoktelėjo dvigubai.
Ką čia mums pasakas seka - ne okupacijos laikai, išvažiuojame į užsienį. Buvau beveik savaitę Vokietijoje - maitinimo įstaigoje brangesnio alaus nei Vilniuje nepavyko rasti. Maisto kainos sakyčiau panašios, tačiau pas vokiečius maistas kokybiškesnis ir porcijos dažnu atveju didesnės. Vokietija čia kaip pvz. - panaši situacija Austrijoje, Italijoje. O apie tokias Portugalijas ar Ispanijas net nekalbu (ten ir valgai 10x skaniau ir sumoki gerokai pigiau).
aciprashau uz keiksmazodi, bet restoranai i s p i z * ejo, aperol spritz 9 eurus kainuoja :DDD, karta nusipirkau ir daugiau nepirksiu. Italija, Como pakrante - 4 eur. Su maistu tas pats :D, viskas pas mus riebu, pigu ir jauciasi siemkiu laiejus.
Gal ir gerai tvarkos poziuriu nutraukti lengvatas, kur skanus maistas isliks turistu srautas, kur turistai ten suaugaleja prekybininkai ir amatininkai ir vietiniai ir t.t. Skinti lauk tas lengvatas, yra daug kitu budu kur jas logiskiau ir prasmingiau panaudoti.
Prieš tris savaites Varėnoj teko valgyt karbonadą... 12 eur porcija, mėsa nugarinė, sudžiūvusi, mažutė.. du staliukai užimti. Preitą savaitę Vienoje, centre, karbonadas-šnicelis per visą lėkšte, garnyras kitoj - 9 eur.. Vos pora laisvų staliukų. Apie ką kalbėt..
lietuviu negebejimas balsuoti eurais sunkiai suvokiamas, tai klinika. Jie dar it tipsu palieka uzvalge su - do, nes jie mano kad taip reikia:D Nes juos Ukalnis moke (delfio lygio tekstu rasytojas - megejas - maistautojas)
Joki bankrotai, tikrai nelaukia ir nereikia bezdeti cia i vandeni. Kainas restoranai sukele 50% motyvavo, kad del energetikos sukilusiu kainu. Kainos seniai sugryze i pries tai buvusi lygi, ir vistiek siemet kainos kilo 15%. Taip kad didieji verslininkai virina nezmoniskus virspelnius, ir ta 12% nuo lengvatos nuemimo jie sudengs lengvai, ir dar vistiek bandys uzmes ne 12%, o 21%. Taip, kad cia bezdejimas i vandeni.
laukiu nekantriai kada bankrutuos kuo daugiau VICI grupės "valgyklų", negiliai pasislėpusių po Amber Foods pavadinimu, nes tokios (ne)kultūros verslininkų verslų vieta - bankrotuoise arba ruzzijoje
kiek Vilniuje jus zinot restoranu? Su visku, padoria rubine, silver service, geru aptarnavimu, muzika, etc. (basic)?? ne ju imitacijos su leksciu dekoracijomis ir "sefu" kuris pjauste bulves Londeje, bet buvo isspirtas. Tai dabar trumpam pashefus Vilniuj. As zinau tris (na gal keturis), jie siaip jau yra bistro tai max. Visi labai faini susiuku ir panasus restoranai, tai tik bistro arba valgyklos. Taigi, jie neliks kokiu dvidesimt "restoranu", tai labai sveikintina. Ir mokekit mokescius amzini verksniai
Siandien is principo nuejau I restorana Lanzaroteje pusryciu, prie vandenyno kranto. 5.99€ uz angliskus pusrycius iskaitant kava (maltu p.) ir vandens stikline.
bet rinkoje negali visi gyvuoti, būna ir bankrotų ir tai daugiausia priklauso nuo vadovų