Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-11-28 16:04

Verslą įkvėpė nesenstanti mamos suknelė

Vaida Ribinskaitė (kairėje) ir Indrė Statkė, prekių ženklo „Son de Flor“ įkūrėjos. Bendrovės nuotr.
Vaida Ribinskaitė (kairėje) ir Indrė Statkė, prekių ženklo „Son de Flor“ įkūrėjos. Bendrovės nuotr.
Lininių drabužių kūrėjos Vaidos Ribinskaitės įkurta įmonė UAB „Sondeflor“, valdanti prekių ženklą „Son de Flor“, kasmet pajamas augina ne mažiau kaip 50%. Iki 2021-ųjų tokių rezultatų pavyko pasiekti beveik neinvestuojant į reklamą, o pradėjus reklamuotis pardavimo pajamos šoktelėjo daugiau kaip 1 mln. Eur.
  • Bendrovės vertybės suformuluotos prieš pradedant verslą.
  • Ieškant klientų pirmiausia ieškoma bendraminčių.

Nors įmonės bendraturtė savo verslą vadina nišiniu, pasak V. Ribinskaitės, pasauliniu mastu ši niša tokia didelė, kad verslininkę atsirandantys konkurentai džiugina, nes jie padeda populiarinti liną – ekologišką medžiagą, kuri dėvima darosi tik gražesnė.

52795
130817
52791