Klaidos, galinčios sugadinti įmonės šventę

Algė Jablonskienė, organizacijų dizaino ir strateginio valdymo ekspertė bei bendrovės „OVC Consulting“ partnerė ir konsultantė, atkreipia dėmesį, jog visuomenė darosi reiklesnė, o poreikiai vis labiau skiriasi.
„Aš labai džiaugiuosi, kad man šiandien nereikia priimti sprendimų, koks turi būti tas vakarėlis, nes visiems įtikti vargu, ar įmanoma. Bet faktas, kad tokie vakarėliai, kaip būdavo prieš 20 metų, – su balta mišraine, nakvyne, daug alkoholio firmos sąskaita – jau praeitis. Dabar stengiamasi šventę padaryti taip, kad ji įvyktų darbo metu, nes jaunesni darbuotojai net nesupranta, kaip darbo renginys gali vykti jų asmeninio gyvenimo sąskaita“, – pasakoja A. Jablonskienė.
Pasak jos, svarbu tinkamai parinkti ne tik laiką, bet ir renginio formą, kad niekas nebūtų įžeistas dėl lyties, tautybės, religijos ar kitų visuomenėje jautrių klausimų. O gal tai apskritai turėtų būti ne šventinis vakarėlis, o prasmingas renginys, kurio metu įgyvendinama svarbi socialinė užduotis? Jaunesnei, po 2000–ųjų gimusiai, visuomenės daliai prasminga veikla gali suteikti daugiau džiaugsmo nei pasikalbėjimas prie valgiais nukrauto stalo.
Vilma Balčiūnienė, renginių organizavimo agentūros „Agency UP“ vadovė, pataria vengti dviejų pagrindinių dalykų: kalbų apie įmonės misijas ir vizijas (apie tai reikia kalbėti visus metus, bet ne per šventinį naujametinį vakarėlį) bei kviesti vesti renginio vulgarių juokautojų.
„Renginio metu daliai gal ir bus juokinga, bet verta pagalvoti, su kokia žinute ir prisiminimu dalyviai išeis iš renginio. Tai yra apie vertybes ir apie tai, kaip darbdavys save pozicionuoja. Renginiai yra komunikacijos įrankis“, – atkreipia dėmesį renginių specialistė.
Daugiau patarimų, kaip surengti įmonės renginį, skaitykite VŽ Premium straipsnyje.