Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-11-04 19:23

Juodieji česnakai – nauja kulinarinio ir sveikatos verslo niša

Dovilė Ilevičienė, prekių ženklo „Garlic moon“ įkūrėja, ir Jonas Normantas, „Česnako.lt“ įkūrėjas. VŽ koliažas
Dovilė Ilevičienė, prekių ženklo „Garlic moon“ įkūrėja, ir Jonas Normantas, „Česnako.lt“ įkūrėjas. VŽ koliažas
„Garlic moon“, kaip mokslinį eksperimentą pradėję brandinti juoduosius česnakus, šiemet parduoda jau trečiąjį derlių ir galvoja apie plėtrą, o nauja verslo niša netruko sulaukti sekėjų.
  • Juodąjį česnaką atrado tyrimo Vytauto Didžiojo universitete metu.
  • Perka kaip prieskonį arba sveikatos šaltinį.
  • Poreikį ištyrė pirmuosius fermentuotus česnakus padovanojusi draugams.

Juodieji česnakai – kulinarijoje kaip egzotinis prieskonis arba kaip maisto papildas naudojamas produktas, gaunamas fermentuojant įprastus česnakus. Manoma, kad produktas kilęs iš Korėjos, kur jį fermentuoti išmokta prieš 4.000 metų, tačiau jis puikiai žinomas bei gaminamas ir kitose Azijos šalyse – Japonijoje, Vietname, Kinijoje, o šiuo metu populiarėja ir Europoje.

52795
130817
52791