Verslas lėtai atranda e. prekybos įrankį didinti pardavimus ir įtraukti pirkėjus

- Lietuvoje prekių ženklai lėtai atranda „gyvą“ apsipirkimą, tačiau „Liveshopping.lt“ sulaukia klientų, kurie kreipiasi patys.
- Tiesioginės transliacijos prekybininkams suveikia kaip rinkodaros priemonė, padeda didinti pardavimus ir įtraukti auditoriją.
- Azijoje neblėstant tiesioginių transliacijų pardavimų sėkmei, į gyvo pardavimo funkcijas investuoja socialiniai tinklai.
Kai Lionelis Messi pasirodė e. prekybos milžinės „Alibaba“ tiesioginių pardavimo transliacijų platformoje „Taobao“, stebėti transliaciją prisijungė 5,3 mln. žiūrovų. Bet tokias minias Kinijoje, kur e. prekyboje įsitvirtino tiesioginių transliacijų prekyba, pritraukia ne tik futbolo žvaigždės, pažymi „Financial Times“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai