Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-10-11 08:45

Verslas lėtai atranda e. prekybos įrankį didinti pardavimus ir įtraukti pirkėjus

Vytautas Bertašius, MB „Live show“, dirbančios su prekės ženklu „Liveshopping.lt“, įkūrėjas. VŽ koliažas.
Vytautas Bertašius, MB „Live show“, dirbančios su prekės ženklu „Liveshopping.lt“, įkūrėjas. VŽ koliažas.
„Gyvo“ apsipirkimo tiesiogines transliacijas, kai vartotojai gali paklausti apie prekes ir jas įsigyti „čia ir dabar“, išbando ir kai kurie lietuviški prekių ženklai. Pranašumai – daugiau konversijų, didesnis vartotojų įsitraukimas, didesni pardavimai, tačiau verslas aplink dar nemato daug kokybiškų tokio pardavimo pavyzdžių.
  • Lietuvoje prekių ženklai lėtai atranda „gyvą“ apsipirkimą, tačiau „Liveshopping.lt“ sulaukia klientų, kurie kreipiasi patys.
  • Tiesioginės transliacijos prekybininkams suveikia kaip rinkodaros priemonė, padeda didinti pardavimus ir įtraukti auditoriją.
  • Azijoje neblėstant tiesioginių transliacijų pardavimų sėkmei, į gyvo pardavimo funkcijas investuoja socialiniai tinklai.

Kai Lionelis Messi pasirodė e. prekybos milžinės „Alibaba“ tiesioginių pardavimo transliacijų platformoje „Taobao“, stebėti transliaciją prisijungė 5,3 mln. žiūrovų. Bet tokias minias Kinijoje, kur e. prekyboje įsitvirtino tiesioginių transliacijų prekyba, pritraukia ne tik futbolo žvaigždės, pažymi „Financial Times“.

52795
130817
52791