Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-08-05 15:48

Kaip restoranai kovoja su kainomis: žinomo prekės ženklo pardavimas, lūkesčiai dėl lengvatos

Augustinas Bakutis, restoranų Kaune – „Baking Mad Hidden Lab“, „Šventas dūmas“ ir „Hattori Sushi“ – įkūrėjas. Asm. archyvo nuotr.
Augustinas Bakutis, restoranų Kaune – „Baking Mad Hidden Lab“, „Šventas dūmas“ ir „Hattori Sushi“ – įkūrėjas. Asm. archyvo nuotr.
2022-ieji nuo pat metų pradžios pažėrė iššūkių restoranų verslui – šie buvo priversti ieškoti sprendimų, kaip suvaldyti kainas: nuo tiekėjų peržiūros, aiškinimosi klientams dėl patiekalų brangimo iki verslo pardavimo scenarijaus. Be pastarųjų iššūkių, dalis dar nenusikrato COVID-19 uodegos – šiemet bankrotų sektoriuje jau daugiau negu pernai per visus metus.
  • Verslas randa sprendimų užtikrinti sklandų ir kokybišką darbą, bet leidžiančių ir sutaupyti.
  • Kai kurie renkasi atsisakyti prekės ženklo, bet nekeisti koncepcijos, kurią jam sukūrė.
  • Restoranų bankrotų skaičius šiemet – 66 – ketvirtadaliu didesnis nei pernai per visus metus.

Sprendimai, nuo kurio restoranų savininkai pradėjo bandyti suvaldyti augančias kainas, – derybos su tiekėjais, naujų partnerių paieška, sąnaudų skaičiavimas, užsakymų planavimas be pinigų „užšaldymo“ sandėliuose. Ir taip – be pabaigos, nes sąskaitos tik didėja.

52795
130817
52791