Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-06-20 08:45

Kaip pradėti statybų verslą po paskaitų ir nuridenti sniego gniūžtę

Mykolas Gančierius, MB „Inter Locos“, dirbančios su prekės ženklu „MGV apdaila“, vadovas ir įkūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mykolas Gančierius, MB „Inter Locos“, dirbančios su prekės ženklu „MGV apdaila“, vadovas ir įkūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Statybos sektoriaus neapleidžiantys pastarųjų metų iššūkiai virto nemaža sniego gniūžte jaunoms įmonėms, kurios dar tobulindamos procesų valdymą turėjo reaguoti į vėlavimus, kainų augimą ir medžiagų trūkumą. Be praradimų praėję iššūkiai veiklą dar antrame kurse pradėjusius verslininkus išmokė – kai yra nežinomųjų, kurie nuo jų nepriklauso, kuo geriau suplanuoti bent savo dalį.

2018 m. veiklą pradėjusios MB „Inter Locos“ pajamos praėjusiais metais sudarė 581.000 Eur, kai 2020-aisiais – 194.000 Eur. Mykolas Gančierius, MB „Inter Locos“, dirbančios su prekės ženklu „MGV apdaila“, vadovas, paaiškina, kad augimą lėmė padidėjusi vidaus apdailos darbų paklausa ir įdirbis: sustiprėję ir projektų valdymą sustygavę apdailininkai ėmėsi įgyvendinti daugiau ir brangesnių projektų.

„Žinoma, praėjusieji metai su augimu atnešė iššūkių. Faktas, kad nesame patyrę verslo rykliai, kurie augintų trečią kompaniją, todėl augant darbų apimtims, turėjome ir geriau juos planuoti. Džiaugiuosi, kad nenutiko nieko blogo, visiems, ką buvome pažadėję, tą ir padarėme. Taip pat turėjome progą permąstyti, ką ir kaip darome“, – kalba M. Gančierius.

52795
130817
52791