Drąsi verslo naujokų taktika: ne kiekvienas norintis gali tapti jų klientu
MB „Brandnomika“ įkurta pernai gruodį, bet apyvartą išaugino tiek, kad jau tapo PVM mokėtoja. Verslo įkūrėjai neabejoja, jog augimą lėmė jų jau anksčiau užmegzti ryšiai su klientais ir kiek netikėta specializacija.
Socialiniai tinklai ir analitika – būtent tokią kryptį pasirinko „Brandnomika“, kurią įkūrė viešųjų ryšių specialistas Robertas Šapalas ir ekonomistas, duomenų analitikas Aleksandras Izgorodinas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai