Drąsi verslo naujokų taktika: ne kiekvienas norintis gali tapti jų klientu

MB „Brandnomika“ įkurta pernai gruodį, bet apyvartą išaugino tiek, kad jau tapo PVM mokėtoja. Verslo įkūrėjai neabejoja, jog augimą lėmė jų jau anksčiau užmegzti ryšiai su klientais ir kiek netikėta specializacija.
Socialiniai tinklai ir analitika – būtent tokią kryptį pasirinko „Brandnomika“, kurią įkūrė viešųjų ryšių specialistas Robertas Šapalas ir ekonomistas, duomenų analitikas Aleksandras Izgorodinas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai