Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-11-03 06:45

Drąsi verslo naujokų taktika: ne kiekvienas norintis gali tapti jų klientu

Aleksandras Izgorodinas (kairėje), Robertas Šapalas ir Marselis – per karantiną įsigytas šuo, kuris jau tapo savotišku per karantiną įkurtos įmonės talismanu. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Aleksandras Izgorodinas (kairėje), Robertas Šapalas ir Marselis – per karantiną įsigytas šuo, kuris jau tapo savotišku per karantiną įkurtos įmonės talismanu. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Verslo pradžioje svarbus kiekvienas užsakymas, tačiau viešųjų ryšių agentūra „Brandnomika“ laikosi griežtų nuostatų: verslo įkūrėjų ir klientų vertybės privalo sutapti. Pavyzdžiui, vienos įmonės noras bendradarbiauti buvo atmestas po to, kai verslininkai pamatė, kaip jos vadovas bendrauja su savo darbuotojais.

MB „Brandnomika“ įkurta pernai gruodį, bet apyvartą išaugino tiek, kad jau tapo PVM mokėtoja. Verslo įkūrėjai neabejoja, jog augimą lėmė jų jau anksčiau užmegzti ryšiai su klientais ir kiek netikėta specializacija.

Socialiniai tinklai ir analitika – būtent tokią kryptį pasirinko „Brandnomika“, kurią įkūrė viešųjų ryšių specialistas Robertas Šapalas ir ekonomistas, duomenų analitikas Aleksandras Izgorodinas.

52795
130817
52791