„Lean“ paslaugų įmonėse: kad nesibaigtų tik darbalaukio sutvarkymu

Paslaugų įmonės gali pataikyti ant grėblio, jei Lean metodikos principus taikys aklai, kaip matė gamybos įmonėse. Nors ir vienoms, ir kitoms svarbiausias orientyras turėtų būti klientas, paslaugose jo vaidmuo didesnis, todėl ir pokyčius reikia planuoti kitaip.
Lean ekspertai, verslo konsultantai neretai su šypsena pasakoja, kaip iš kone kiekvienos įmonės išgirsta, kad siūlomi vadybos principai jiems netinka, nes juk įmonės veikla specifinė, joje viskas kitaip nei kitose, kur anksčiau ekspertai dirbo. Tač ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti