Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-08-20 14:11

Kaip smulkieji gamintojai neįtikėtinu greičiu į „Lidl“ tinklą pateko

Darius Rimkevičius, UAB „Joalda“ direktorius: „Kai pradėjome dirbti su „Lidl“, gamybos linija yra apkrauta jau 90%: esame numatę plėtrą.“ Įmonės nuotr.
Darius Rimkevičius, UAB „Joalda“ direktorius: „Kai pradėjome dirbti su „Lidl“, gamybos linija yra apkrauta jau 90%: esame numatę plėtrą.“ Įmonės nuotr.
Kai įmonės pajamos sumažėja iki nulio, lieka du keliai: arba užsidaryti, arba rasti naujų pardavimo kanalų. Smulkiųjų aludarių „Joaldos“ pavyzdys rodo, kad ekstremali situacija padeda padaryti tai, kas atrodė neįmanoma, – atsirasti prekybos tinklo lentynose. Ir dar – per porą mėnesių.

Kai prieš 26-erius metus Aldona ir Algimantas Rimkevičiai registravo įmonę, užsiimančią alaus gamyba, jie net minties neturėjo, kad kada nors jų alus bus parduodamas prekybos tinklo parduotuvėse. Kita vertus, tais laikais prekybos centrų Lietuvoje dar ir nebuvo. Tačiau kai prieš keletą metų bendrovei vadovauti stojo jų sūnus Darius, apie galimybę, kad jų alus būtų pardavinėjamas vos ne kiekviename mieste, irgi nesvarstyta. Nes „Joalda“ taikė kitokią pardavimo taktiką: jų alaus buvo galima įsigyti tik renginiuose – miestų šventėse bei mugėse – ir baruose. Bet šiuos rankų pirštais galėtum suskaičiuoti.

Liko be pajamų

Įmonė gali būti šeimos verslo etalonas – čia tėra 6 darbuotojai. Metinė apyvarta įprastai nepasiekdavo 100.000 Eur ribos, tik pernai gerokai ją viršijo: buvo per 160.000 Eur.

52795
130817
52791