Kaip smulkieji gamintojai neįtikėtinu greičiu į „Lidl“ tinklą pateko
Kai prieš 26-erius metus Aldona ir Algimantas Rimkevičiai registravo įmonę, užsiimančią alaus gamyba, jie net minties neturėjo, kad kada nors jų alus bus parduodamas prekybos tinklo parduotuvėse. Kita vertus, tais laikais prekybos centrų Lietuvoje dar ir nebuvo. Tačiau kai prieš keletą metų bendrovei vadovauti stojo jų sūnus Darius, apie galimybę, kad jų alus būtų pardavinėjamas vos ne kiekviename mieste, irgi nesvarstyta. Nes „Joalda“ taikė kitokią pardavimo taktiką: jų alaus buvo galima įsigyti tik renginiuose – miestų šventėse bei mugėse – ir baruose. Bet šiuos rankų pirštais galėtum suskaičiuoti.
Liko be pajamų
Įmonė gali būti šeimos verslo etalonas – čia tėra 6 darbuotojai. Metinė apyvarta įprastai nepasiekdavo 100.000 Eur ribos, tik pernai gerokai ją viršijo: buvo per 160.000 Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai