Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-03-23 13:50

Smulkieji jau gali registruoti e. parduotuves „Internete karantino nėra“, neturintiems jų – padės

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Turintieji e. parduotuves gali pasiekti didesnio klientų žinomumo užsiregistravę tam skirtoje pagalbos smulkiesiems iniciatyvoje „Internete karantino nėra“, taip pat – nuotoliniu būdu gauti konsultacijas, kaip greitai ir nesudėtingai verslą perkelti į virtualią erdvę.

Tokias pagalbos priemones verslui siūlo VšĮ „Versli Lietuva“. Jos iniciatyva „Internete karantino nėra“ skirta didesniam prekybininkų ir jų produkcijos matomumui.

Smulkieji savo e. parduotuvių nuorodas turi registruoti adresu www.internetekarantinonera.lt. Jose sukauptas nuorodas ketinama skelbti visoje Lietuvoje, kviečiant gyventojus prisijungti prie palaikymo akcijos – pirkti produktus, rezervuoti paslaugas iš anksto.

„Užbaigus šiuo metu kuriamą e. prekyvietės platformą, visi bus pakviesti joje sukurti savo prekybos vietas ir prekiauti vienoje virtualioje erdvėje, kurioje bus lengviau surandami pirkėjų“, — teigiama pranešime spaudai.

Prekyvietės sprendimas per savaitgalį

Pranešime spaudai nurodoma, kad į pagalbos priemonę integruotas ir programavimo kūrybinėse dirbtuvėse (angl. hackathon) „Hack the crisis“ savaitgalį sukurtas vieningos e. parduotuvės sprendimas.

Tarptautinė komanda „Pard.app“ – latvis Armands Leimanis, idėjos autorius, atsakingas už techninį įgyvendinimą, komandos lyderis Lukas Gečius ir kiti – ėmėsi iššūkio padėti smulkiesiems, kurie buvo priversti uždaryti savo fizines parduotuves.

„Pard.app“ sukūrė prekyvietę internete, kur vienoje vietoje pirkėjas gali surasti įvairias prekes ir paslaugas parduodančius Lietuvos verslininkus, iš karto įsigyti ar rezervuoti paslaugas. Tai patogus sprendimas, kuris leidžia gretai ir paprastai perkelti savo verslą į virtualią erdvę, o pirkėjams rasti visus Lietuvos smulkiuosius verslininkus internete vienoje vietoje.

Patars, kaip vystyti e. verslą

„Naudodamiesi e. komercija 2019 m. vartotojai visame pasaulyje išleido beveik 3,5 trln. USD arba net 18% daugiau nei užpernai. Reikšmingas pokytis jau įvyko ir Lietuvos rinkoje, kur jaučiamas internetinių parduotuvių augimo bumas, o e. prekyba siekia apie 800 mln. Eur per metus. Tačiau yra ir problema – parduotuvės internete tiek kuriasi, tiek ir žlunga. Tai rodo, kad trūksta žinių ir kompetencijų, kaip sėkmingai vystyti verslą internete. Dabar pasaulyje susiklosčiusi krizinė situacija šią tendencija tik pagreitina – šiandien internete būti privalo visi, norintys ką nors parduoti Lietuvoje ar už jos ribų, bet itin svarbi sąlyga – daryti tai sėkmingai“, – pranešime spaudai cituojama Daina Kleponė, „Verslios Lietuvos“ generalinė direktorė.

„Versli Lietuva“ konsultuoja verslininkus, kaip nesudėtingai perkelti veiklą į virtualią erdvę. Pirmąjį nemokamą vaizdo seminarą apie verslo perkėlimą į virtualią erdvę galima rasti čia, taip pat – patarimai smulkiesiems VŽ Premium.

52795
130817
52791