Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-02-21 06:45

Klientus suburia prasmė ir įsipareigojimas

Karolis Lasys, Mantas Kidykas (viduryje), Rasa Narvilaitė, „Mangų mango“ įkūrėjai. Asmeninio archyvo nuotr.
Karolis Lasys, Mantas Kidykas (viduryje), Rasa Narvilaitė, „Mangų mango“ įkūrėjai. Asmeninio archyvo nuotr.
Kai prekės ženklai turi padaryti daugiau nei vien parduoti prekę ar paslaugą, jie randa būdų išsiskirti – sukurti vartotojams patirtį vienydami juos į bendruomenę. Tokią, kuri nėra tik „garantuoti“ pirkėjai ar reklamos kanalas.

Kaip prekės ženklai ilgainiui nebėra tik pardavėjai, taip ir vartotojai nesirenka, iš ko pirkti, vien pagal kainą ar net kokybę. Jie pageidauja prasmės arba yra linkę rinktis tuos prekės ženklus, su kuriais gali tapatintis.

Tokia patirtis nėra vien nepriekaištingo klientų aptarnavimo ar personalizuotos rinkodaros mišinys. Kuriant patirtį ir prasmę, kai kuriems verslams pasitvirtina klientų sutelkimas. Vartotojams tai leidžia pasijusti „ko nors didesnio“ dalimi – tapti panašiai galvojančiųjų grupės nariu. Šis ryšys lemia įtaką ir formuoja ilgalaikius vartotojų santykius su prekės ženklu, kuris jau gali atsikvėpti įnirtingose varžybose dėl klientų prielankumo, nes turi tvirtą užnugarį – vartotojus.

52795
130817
52791