Klientus suburia prasmė ir įsipareigojimas

Kaip prekės ženklai ilgainiui nebėra tik pardavėjai, taip ir vartotojai nesirenka, iš ko pirkti, vien pagal kainą ar net kokybę. Jie pageidauja prasmės arba yra linkę rinktis tuos prekės ženklus, su kuriais gali tapatintis.
Tokia patirtis nėra vien nepriekaištingo klientų aptarnavimo ar personalizuotos rinkodaros mišinys. Kuriant patirtį ir prasmę, kai kuriems verslams pasitvirtina klientų sutelkimas. Vartotojams tai leidžia pasijusti „ko nors didesnio“ dalimi – tapti panašiai galvojančiųjų grupės nariu. Šis ryšys lemia įtaką ir formuoja ilgalaikius vartotojų santykius su prekės ženklu, kuris jau gali atsikvėpti įnirtingose varžybose dėl klientų prielankumo, nes turi tvirtą užnugarį – vartotojus.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai