Prekės ženklo pradžia: 1.000 užvalkalų miegamajam ir mainai su influenceriais

Miegamojo tekstilės prekės ženklas „Bedroommood“ veiklą pradėjo prieš metus. Per juos spėta rasti ir prekybos partnerių svetur, išsiųsti pirmąsias siuntas į Kiniją ir JAV, taip pat sukaupti patikimumo pridedančių pirkėjų atsiliepimų e. parduotuvėje. Vienų metų įdirbį nulėmė investicijos į reklamą skaitmeninėje erdvėje, juolab kad naujas prekės ženklas gamybą pradėjo gana rizikingai.
Ieškojo sertifikuotos
Jurgita ir Tomas Alijošiai, Tauragės UAB „Tratorija“, valdančios „Bedroommood“, bendraturčiai, užsisakė 6 km egiptietiškos medvilnės audinių, kurių užtektų 1.000 miegamojo patalynės užvalkalų komplektų pasiūti. Investicijos į pirmuosius audinių rietimus sudarė apie 15.000 Eur. Tokia pati suma investuota ir į e. parduotuvę – pagrindinį „Bedroommood“ prekybos kanalą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai