Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-05-14 13:43

Prekės ženklo pradžia: 1.000 užvalkalų miegamajam ir mainai su influenceriais

Jurgita Alijošienė, prekės ženklo „Bedroommood“ įkūrėja: „Audinio kokybę nuo pat pradžių laikėme savo koziriu, kuris lemia, kad pirkėjai, ją pajutę, įsigytų dar kartą.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jurgita Alijošienė, prekės ženklo „Bedroommood“ įkūrėja: „Audinio kokybę nuo pat pradžių laikėme savo koziriu, kuris lemia, kad pirkėjai, ją pajutę, įsigytų dar kartą.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Investicijos į prekės ženklą gali būti tokios pat, kokių reikalauja brangaus produkto gamyba. Tačiau, tinkamai pasirinkus skaitmeninės rinkodaros priemones, per metus galima pasiekti žinomumą ir gauti eksporto užsakymų.

Miegamojo tekstilės prekės ženklas „Bedroommood“ veiklą pradėjo prieš metus. Per juos spėta rasti ir prekybos partnerių svetur, išsiųsti pirmąsias siuntas į Kiniją ir JAV, taip pat sukaupti patikimumo pridedančių pirkėjų atsiliepimų e. parduotuvėje. Vienų metų įdirbį nulėmė investicijos į reklamą skaitmeninėje erdvėje, juolab kad naujas prekės ženklas gamybą pradėjo gana rizikingai.

Ieškojo sertifikuotos

Jurgita ir Tomas Alijošiai, Tauragės UAB „Tratorija“, valdančios „Bedroommood“, bendraturčiai, užsisakė 6 km egiptietiškos medvilnės audinių, kurių užtektų 1.000 miegamojo patalynės užvalkalų komplektų pasiūti. Investicijos į pirmuosius audinių rietimus sudarė apie 15.000 Eur. Tokia pati suma investuota ir į e. parduotuvę – pagrindinį „Bedroommood“ prekybos kanalą.

52795
130817
52791