Patarimai kuriantiems prekės ženklą internete
 
                                                                                            
                                                                                    Nors dirbo šioje srityje ilgai, dizainerės buvo „nematomos“, tačiau suprato, kad tiek gauti žiniasklaidos dėmesio, tiek rasti klientų ir partnerių, gali pasinaudojusios socialiniais tinklais. Dizainerės dalijasi patarimais, tačiau pabrėžia, kad socialiniai tinklai nepakeičia gyvo bendravimo, o su potencialiais partneriais padeda užmegzti pirminį kontaktą.
Prekės ženklas, kuriam svarbu vizualumas ir projektų nuotraukos, atrado instagramą. Šiame tinkle galima dalintis interjero projektais ir tikėtis sulaukti dėmesio iš kitų prekės ženklų klientų, nes jie taip pat buriasi šioje platformoje. Todėl svarbu įvertinti socialinių tinklų skirtumus ir atrasti tą, kuris prekės ženklo paskyrai padės pasklisti plačiau.
Nepaisant skirtingų platformų, prekės ženklas privalo turėti savo „balsą“. Vaizdai bei kitas skelbiamas turinys turi būti nuoseklus ir atitikti bendrą stilių, reikia turėti „uniformą“. Svarbu ir nepertraukiamas turinio kūrimas, nes jis didina auditorijos įsitraukimą. Pavyzdžiui, pakanka paskelbti naują įrašą instagrame dukart per savaitę, tačiau patartina kas dieną įkelti istoriją.
Vaizdas yra itin svarbus, todėl tam, kad turinys paskyroje atrodytų vienodesnis, profesionalesnis, galima naudoti nuotraukų redagavimo programėles. Patariama susikurti savo grotažymes, kurias įsiminę vartotojai pagal jas galėtų surasti prekės ženklą ir dalintis jo turiniu. Taip pat svarbu pažymėti kitus prekės ženklus, kūrėjus, didinti ir jų prenumeratorių skaičių. Nepamirškite nuomonės formuotojų. Prenumeruokite sričiai svarbių influencerių naujienas, stenkitės pakliūtumėte į jų akiratį, komentuodami jų turinį.
 
             
             
             
             
             
                                                 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                                 
                                 
                     
                                 
                                 
                     
                     
                    