Patarimai kuriantiems prekės ženklą internete

Publikuota: 2019-03-28
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Daug prekės ženklų ir verslų sukuriama pirmiausia virtualioje erdvėje, socialiniuose tinkluose. „Forbes“ pasakoja dviejų dizainerių – Anne‘s Maxwell Foster ir Suysel dePedro Cunningham, įkūrusių interjero dizaino paslaugų „Tilton Fenwick“ Niujorke, istoriją.

Nors dirbo šioje srityje ilgai, dizainerės buvo „nematomos“, tačiau suprato, kad tiek gauti žiniasklaidos dėmesio, tiek rasti klientų ir partnerių, gali pasinaudojusios socialiniais tinklais. Dizainerės dalijasi patarimais, tačiau pabrėžia, kad socialiniai tinklai nepakeičia gyvo bendravimo, o su potencialiais partneriais padeda užmegzti pirminį kontaktą.

Prekės ženklas, kuriam svarbu vizualumas ir projektų nuotraukos, atrado instagramą. Šiame tinkle galima dalintis interjero projektais ir tikėtis sulaukti dėmesio iš kitų prekės ženklų klientų, nes jie taip pat buriasi šioje platformoje. Todėl svarbu įvertinti socialinių tinklų skirtumus ir atrasti tą, kuris prekės ženklo paskyrai padės pasklisti plačiau.

Nepaisant skirtingų platformų, prekės ženklas privalo turėti savo „balsą“. Vaizdai bei kitas skelbiamas turinys turi būti nuoseklus ir atitikti bendrą stilių, reikia turėti „uniformą“. Svarbu ir nepertraukiamas turinio kūrimas, nes jis didina auditorijos įsitraukimą. Pavyzdžiui, pakanka paskelbti naują įrašą instagrame dukart per savaitę, tačiau patartina kas dieną įkelti istoriją.

Vaizdas yra itin svarbus, todėl tam, kad turinys paskyroje atrodytų vienodesnis, profesionalesnis, galima naudoti nuotraukų redagavimo programėles. Patariama susikurti savo grotažymes, kurias įsiminę vartotojai pagal jas galėtų surasti prekės ženklą ir dalintis jo turiniu. Taip pat svarbu pažymėti kitus prekės ženklus, kūrėjus, didinti ir jų prenumeratorių skaičių. Nepamirškite nuomonės formuotojų. Prenumeruokite sričiai svarbių influencerių naujienas, stenkitės pakliūtumėte į jų akiratį, komentuodami jų turinį.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Papildoma veikla vienus verslus skandina, kitus - gelbsti

Verslininkai puikiai žino taisyklę, kad vienoje kraitelėje visų kiaušinių laikyti negalima. Todėl dažnas...

Gazelė
06:34
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Jei CV netelpa į du puslapius, verta suklusti 1

Nors nėra griežtų reiklavimų, kokio ilgio turi būti gyvenimo aprašymas, tačiau idealiausia, jei jis telpa...

Gazelė
2019.05.18
Kada verslininkams bankrotas išeina į naudą Premium

Bankrotas daugeliui skamba tarsi nuosprendis, tačiau kartais jis – nesvarbu, savos įmonės ar buvusios...

Gazelė
2019.05.17
Jaunimas sugeba užsidirbti ir švęsdamas 

Penktadienį į sostinės S. Daukanto aikštę susirinko savo ateitį su verslu siejantys moksleiviai. Tai, kad jie...

Gazelė
2019.05.17
Pasilikę „po pamokų“ dažniau sukuria savo verslą Premium

Kurti verslą dar mokyk­los suole yra bene efekt­yviausia pažintis su vers­lu, mokomosios moks­leivių...

Gazelė
2019.05.17
Vilniaus senamiestyje – dar viena maisto prekių parduotuvė skubantiems Premium 4

Sostinėje patogaus apsipirkimo segmentą (angl. convenience) toliau plečia nauji žaidėjai – J. Basanavičiaus...

Gazelė
2019.05.16
Verslo aukso amžių jaučia ir darbuotojai: įmonės su jais dalijasi pelnu Premium

Algų kreivei šaunant aukštyn, net smulkios įmonės randa būdų mokėti orų atlyginimą. Kai kurie vadovai...

Gazelė
2019.05.16
Verslumo ir Metų mokytojas: finansinio raštingumo mokyklos suole per mažai Premium

Praktinio verslumo mokymo – mokomųjų mokinių bendrovių (MMB) – programai, sukurtai „Junior Achievement“...

Gazelė
2019.05.15
Smulkios įmonės bankrutuoja tyliai, bet tai nereiškia verslo pabaigos Premium

Jei verslas ima buksuoti, o dar „padeda“ ir veiksniai iš išorės, dažnai nelieka nieko kito, kaip skelbti...

Gazelė
2019.05.15
Kaip augant nesudeginti verslo 1

Verslo auginimo planą reikia parengti jau tada, kai verslas kuriamas, o užuot blaškiusis – nuosekliai...

Gazelė
2019.05.14
Prekės ženklo pradžia: 1.000 užvalkalų miegamajam ir mainai su influenceriais Premium 1

Investicijos į prekės ženklą gali būti tokios pat, kokių reikalauja brangaus produkto gamyba. Tačiau,...

Gazelė
2019.05.14
Net smulkios įmonės valdyba padeda legviau rasti investicijų ir išvengti rizikų Premium

Vis dažniau verslininkai, įsukę įmonės veiklą, pasitraukia nuo tiesioginio vadovavimo ir priimant sprendimus...

Gazelė
2019.05.14
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo ekologiškų produktų nori mažiau 2

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai jaučiasi didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose paklausa...

Gazelė
2019.05.12
Pelnui uždirbti užtenka ir nedidelių plotų kaime

Lietuvoje jau tapo įprasta, kad žemdirbiai skundžiasi. Ne tik orais, kurie iš tiesų turi tiesioginę ir vos ne...

Gazelė
2019.05.11
Šiauliečiai, prekės ženklą apgynę prieš vokiečius, ėmėsi naujos gamyklos statybos Premium 1

„Medicinos linija“ balandį pradėjo naujos gamyklos, į kurią investuos 3,5 mln. Eur, statybą. Ateinantį...

Gazelė
2019.05.10
Maisto gamintojams supaprastino reikalavimus, palengvinimų žada dar daugiau

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) duomenimis, smulkiųjų maisto augintojų, gamintojų ir...

Gazelė
2019.05.09
Netilpę „Maximos“ lentynose, šalia kuria savas parduotuves Premium 1

Didmiesčiuose išpopuliarėję ūkininkų turgeliai mažesnių miestų gyventojus pasieks kita forma – kuriamas...

Gazelė
2019.05.09
Prireikus keisti prekės ženklą investicijoms skolinosi, bet gavo ir neplanuotos naudos Premium

Verslo prekės ženklo keiti­mas (angl. rebranding) – su­dė­tingas ir brangus procesas, bet jam pasiryžus,...

Gazelė
2019.05.08
Verslininkai, derindami veiklas, sumažino sąnaudas Premium

Valdyti skirtingas veiklas yra sudėtingiau, negu specializuotis vienoje srityje, tačiau verslininkų patirtis...

Gazelė
2019.05.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau