„Mirusiojo kišenių kraustymas“: kaip „Foodout“ klientus pasidalino likę rinkos žaidėjai

Kai praėjusių metų lapkričio viduryje restoranai, dirbę su „Foodout.lt“ maisto išvežiojimo bendrove, ėmė dėl bendradarbiavimo kreiptis į jos konkurentus „Lėkštė“ ir „Wolt“, pastarųjų vadovai sukluso. Įtarimus, kad su šia bendrove yra kažkas negerai, sustiprino ir tai, kad darbo ėmė prašytis ir ten dirbantys kurjeriai. O kai lapkričio 27 d. užsakymų kreivė staiga šovė aukštyn, pasidarė aišku, kad „Foodout“ nustojo teikti paslaugas.
„Per keletą savaičių su mumis susisiekė apie 10 restoranų, kurie nori pradėti dirbti mūsų platformoje. Kreipiasi ir konkurentų darbuotojai. Jau 5 kurjerius įdarbinome, netrukus priimsime dar tiek pat. O užsakymų srautas šiandien išaugo net 30%, palyginti su vakar, kai konkurentų tinklalapis, kuriame galima užsisakyti maisto, dar veikė“, – tąkart VŽ sakė Tomas Vonžodas, UAB „Maistas į namus“, valdančios maisto išvežiojimo bendrovę „Lėkštė.lt“, direktorius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai