Patarimai, padėsiantys ištirpdyti ledus „šaltojo skambučio“ metu

Publikuota: 2016-02-17
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Įmonėje dirba 5 pardavėjai, kurių rezultatai labai skiriasi. Tie, kam nepavyksta pasiekti rezultatų, aiškina, kad sudėtinga telefonu pristatyti įmonės produktus ir jais sudominti galimus klientus. Ką jie daro ne taip?“, – klausia skaitytojas.

Atsako Deivis Gvozdzinskas, projekto „www.verslovizitai.lt“ vadovas

Dirbant versle, ypač įmonėse, kurių pagrindiniai produktai yra paslaugos, dažniausiai pardavinėjamos be tiesioginio susitikimo, dažnai išgirstame tokį pardavėjų pasiteisinimą: „Tikrai galėčiau parduoti paslaugas, jei nereiktų visą dieną skambinėti naujoms įmonėms, o vietoje to galėčiau su jomis bendrauti akis į akį“.

Tačiau kai kurie veiksmai gali padėti padidinti pardavimus telefonu.

Apeikite sekretorę

Skambinant į didesnes įmones, dažniausiai nepavyks taip lengvai iš karto bendrauti su sprendimus priimančiu žmogumi. Dažniausiai tos įmonės viešai prieinamuose šaltiniuose nurodo bendrą telefono numerį, kuriuo atsiliepia administratorė. Jei pirmųjų sekundžių metu ji išgirs, kad skambina pardavimų vadybininkas – parastai paprašys atsiųsti komercinį pasiūlymą į bendrą pašto dėžutę.

Taigi, paskambinę prašykite sujungti su įmonės vadovu, kreipdamiesi į jį vardu, t. y. „Sveiki, gal galite sujungti su Artūru?“ Jei pasitaikė griežtesnė sekretorė, kuri prašo tiksliai įvardinti skambučio tikslą, atsakykite, kad norite aptarti sudėtingesnį techninį procesą, pvz.: „Norėjau su Artūru suderinti fizinio serverio migravimo į debesis klausimą.“

Klausykitės kliento

Jei jau pavyko apeiti sekretorės barjerą arba skambinote tiesiai vadovui, prasideda etapas, kuris nulems tolimesnę pardavimo sėkmę. Paprastai įmonių vadovai gauna nemažai telefonu pristatomų pasiūlymų ir su neprofesionaliai skambinančiais vadybininkais tiesiog nebendrauja.

Jei su vadovu bendraujate pirmą kartą, skambučio metu tai paminėkite: „Sveiki, čia Jonas skambina iš UAB PAVADINIMAS, bendraujame pirmą kartą“.

Aiškiai įvardinkite skambučio tikslą ir pradėkite dialogą. Kai pradedate bendrauti su vadovu, nepradėkite ilgiausio monologo apie tai, nuo kelintų metų dirba jūsų įmonė ir kiek daug pasiekimų turite. Čia daug tikslingiau būtų keliais žodžiais nusakyti skambučio tikslą, po kurio iš karto sektų klausimas, kuris pradės sėkmingą dialogą. Pavyzdžiui, „Esame IT paslaugas teikianti įmonė ir norėtume bendradarbiauti. Pagrindinė mūsų veikla – kompiuterių priežiūra, o kaip Jūs rūpinatės savo IT ūkiu?“.

Gavę atsakymą užduokite kitą klausimą, šiame etape venkite daug kalbėti apie save. Jūsų tikslas apie save pasakyti pirmu sakiniu, o toliau pokalbį vystyti siekiant kuo daugiau išgirsti apie klientą. Tai padaryti padės prieš tai paruoštas klausimų sąrašas. Taigi, jei skambučiui gerai pasirengta, tikimybių, kad jau iš pirmo karto klientas susidomės jūsų pasiūlymu, tikrai nemažai.

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Negavę nuomos kompensacijos paraiškų dėti į stalčių dar neturėtų Premium

Negavusieji nuomos kompensacijų, nes pagal pagrindinę įmonės veiklą dirbti per karantiną neva galėjo, dar...

Gazelė
2020.08.14
Dėlioja antrosios bangos pagalbos priemonių arsenalą: ko reikia verslui? Premium 2

Jei kiltų antroji pandemijos banga, Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIM) paskelbė turinti paramos...

Gazelė
2020.08.14
Kaimo turizmo siūlomos atrakcijos atsimuša į vieną esminę kliūtį Premium

Prognozės, kad, šiemet daugeliui atostogautojų likus Lietuvoje, kaimo turizmo sektorius ims tarpti,...

Gazelė
2020.08.13
Daugiausiai paskolų su garantijomis – transporto sektoriui

„Invegos“ finansiniai partneriai – tarpininkai verslui išdavė arba pertvarkė paskolų su portfelinėmis...

Gazelė
2020.08.13
Atnaujintas priemonės „Inostartas“ kvietimas teikti paraiškas 

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) atnaujino ES priemonės „Inostartas“ kvietimą teikti...

Gazelė
2020.08.13
Dauguma per pusvalandį pateiktų savarankiškai dirbančiųjų paraiškų – sėkmingos 1

Užimtumo tarnyba (UT) praneša, kad savarankiškai dirbantieji, kurie nori keisti ekonominę veiklą, buvo...

Gazelė
2020.08.12
Aptarė scenarijus, kaip skirstytų paramą verslui antrosios bangos atveju

Kilus antrajai COVID-19 pandemijos bangai, pagal verslo poreikius galėtų būti atnaujintos ir adaptuotos...

Gazelė
2020.08.12
„HBH Vilnius“ vadovė: kartais restoranai iš ūkininkų reikalauja neįtikėtinų dalykų Premium

Restoranų šefai mielai svečiams patiektų iš vietos produktų gamintą maistą, tačiau ūkininkai vis dar...

Gazelė
2020.08.12
Virtualios realybės pramogoms pritaikė „Uber“ modelį – jei ne karantinas, turėtų bent 50 arenų Premium 2

Plėtrą franšizės pagrindu dažnam pailgina modelio sukūrimas, „know-how“ aprašymas, nerimas, kad partneris...

Gazelė
2020.08.11
Nesėkmės istorijos: koks velnias nešė į tą e. prekybą Premium 3

Per karantiną daugeliui prekybininkų vienintelė išeitis buvo žaibiškai persikelti į internetą. Tačiau vien...

Gazelė
2020.08.11
Parama savarankiškai dirbantiems išgraibstyta beveik per pusvalandį 8

Užimtumo tarnybai pirmadienį pradėjus priimti paraiškas savarankiškai dirbančiųjų paramai keičiant veiklą,...

Gazelė
2020.08.10
Kaip atsitraukti nuo verslo ir jo nesugriauti

Per artimiausią dešimtmetį Europoje verslus įpėdiniams turės perduoti daugiau kaip trečdalis bendrovių.

Gazelė
2020.08.08
Paraiškas vertina sparčiau: liepą verslui paskirstyta 130 mln. Eur

Per pusmetį – nuo vasario 1 d. – verslui išmokėta 346 mln. Eur, daugiau kaip trečdalis šios sumos įmones...

Gazelė
2020.08.07
Pirmoji medicininių kaukių gamintoja didina apsukas, bet antrosios bangos nelaukia Premium 6

Šiaulių UAB „Litdent“ didina medicininių vienkartinių kaukių gamybos apsukas ir skaičiuoja dienas, iki gaus...

Gazelė
2020.08.07
Kauniečiai patys atsisveikino su 15% klientų – naudos jau matyti Premium

Prasidėjus karantinui, įmonės skubiai tikrino užsakymus ir mokėjimus – ar turės iš ko gaminti, ar klientai...

Gazelė
2020.08.05
Prašo verslo atsakingumo: negrąžinti paramos lėšų, jei finansavimas paskirtas 3

Teikiantieji prašymus paramai gauti raginami pagalbos lėšų prašyti atsakingiau: apsispręsti, ar pinigus...

Gazelė
2020.08.04
Nuomos kompensacijų tvarka, kurios negali paaiškinti net teisininkai, gali būti keičiama Premium

Įmonėms, kurios per karantiną veiklos nevykdė, bet negali gauti nuomos mokesčio kompensacijos, nes pagal...

Gazelė
2020.08.03
Baigiamos teikti paskolos labiausiai nukentėjusiems nuo COVID-19

Penktadienį „Invega“ baigia teikti paskolas labiausiai nukentėjusiems verslams. Per finansų tarpininkus...

Gazelė
2020.07.31
Kad gautų nuomos kompensaciją, bando įrodyti, kad ne viskas, kas valgoma, yra maistas Premium

Siekiantys gauti nuomos kompensacijas devyniems pragaro ratams prilygino nuomos sutarčių tikslinimą,...

Gazelė
2020.07.29
300 Eur subsidijas gavo per 2.000 turgaviečių prekiautojų 3

Turgaviečių prekiautojams paskirstyta per 650.000 Eur išmokų. 300 Eur vienkartines subsidijas gavo 2.177...

Gazelė
2020.07.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus