„Maxima“ jaučia „Lidl“ įtaką: sumažėjo pirkėjų, smuktelėjo pajamos

Praėjus trims mėnesiams po to, kai į Lietuvos mažmeninės prekybos rinką įsiliejo ilgametę patirtį sukaupęs tarptautinis prekybos tinklas Lidl, didžiausia rinkos dalyvė Maxima pripažino, kad jos pardavimo pajamos smuktelėjo keliais procentais, sumažėjo pirkėjų. Apie praradimus kalba ir kiti mažmenininkai.
Žydrūnas Valkeris, Maxima LT generalinis direktorius, sako, kad naujo rinkos dalyvio Lidl įtaka jaučiama, pardavimo pajamos sumažėjo keliais procentais, o tai Maximai yra reikšmingas dydis. Geriausiu atveju 2016 m. siekiama išlaikyti panašias p ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti