2016-09-02 09:00

„Maxima“ jaučia „Lidl“ įtaką: sumažėjo pirkėjų, smuktelėjo pajamos

Žydrūnas Valkeris, „Maxima LT“ generalinis direktorius
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žydrūnas Valkeris, „Maxima LT“ generalinis direktorius Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Praėjus trims mėnesiams po to, kai į Lietuvos mažmeninės prekybos rinką įsiliejo ilgametę patirtį sukaupęs tarptautinis prekybos tinklas „Lidl“, didžiausia rinkos dalyvė „Maxima“ pripažino, kad jos pardavimo pajamos smuktelėjo keliais procentais, sumažėjo pirkėjų. Apie praradimus kalba ir kiti mažmenininkai.

Žydrūnas Valkeris, „Maxima LT“ generalinis direktorius, sako, kad naujo rinkos dalyvio „Lidl“ įtaka jaučiama, pardavimo pajamos sumažėjo keliais procentais, o tai „Maximai“ yra reikšmingas dydis. Geriausiu atveju 2016 m. siekiama išlaikyti panašias pajamas kaip pernai.

52795
130817
52791