H&M augino pardavimus visose Baltijos šalyse

Nuo gruodžio 1 d. iki gegužės 31 d. H&M pardavimai Lietuvoje siekė 139 mln. SEK (14,9 mln. Eur). Palyginimui, tuo pačiu metu pernai pardavimai buvo 5% mažesni – 132 (14,15 mln. Eur) SEK.
Skaičiuojant eurais, o ne Švedijos kronomis, pardavimai Lietuvoje augo 6%.
Ženklus augimas užfiksuotas Estijoje – čia minėtu laikotarpiu pardavimai augo 12% nuo 137 iki 154 mln. SEK (nuo 14,7 iki 16,5 mln. Eur). Skaičiuojant eurais pardavimai augo 13%.
Tuo tarpu Latvijoje pardavimai pirmą pusmetį siekė 142 mln. SEK (15,2 mln. Eur) – 4% daugiau nei tuo pačiu metu pernai – 137 mln. SEK (14,7 mln. Eur).
Antrą H&M finansinį ketvirtį (kovo 1 d. – gegužės 31 d.) pardavimai, palyginti su tuo pačiu metu pernai, Lietuvoje augo lėčiau - nuo 70 iki 73 mln. SEK (nuo 7,5 iki 7,8 mln. Eur) arba 4%. Eurais pardavimai išaugo 6%.
Estijoje metiniai ketvirčio pardavimai augo 16% – nuo 73 iki 85 mln. SEK (nuo 7,8 iki 9,1 mln. Eur). O Latvijos – 4% nuo 72 iki 75 mln. SEK (nuo 7,7 iki 8,04 mln. Eur). Eurais augimas siekė 5%.
VŽ rašė, kad bendri H&M grupės pardavimai antrą ketvirtį, skaičiuojant vietos valiutomis, augo 5%.
Per pirmąjį pusmetį grupės pardavimai, vietos valiutomis, augo 7% nuo 100 mlrd. SEK iki 104,9 mlrd. SEK (nuo 10,7 iki 11,25 mlrd. Eur).