2016-06-20 15:55

Ekspertai: nuolaidos ne visada lemia efektą, kurio tikėtasi

Rokas Šalaševičius, „Civittos“ partneris, sako, kad dirbdama su prekybos tinklais bendrovė pastebėjo, jog nuolaidos ne visada lemia efektą, kurio tikėtasi.
JUDITOS GRIGELYTĖS (vž) NUOTR.
Rokas Šalaševičius, „Civittos“ partneris, sako, kad dirbdama su prekybos tinklais bendrovė pastebėjo, jog nuolaidos ne visada lemia efektą, kurio tikėtasi. JUDITOS GRIGELYTĖS (vž) NUOTR.
Dirbdama su prekybos tinklais konsultacijų ir verslo valdymo UAB „Civitta“ pastebėjo, kad nuolaidos ne visuomet lemia efektą, kurio tikėtasi. Kai taikoma nuolaida greito apyvartumo, trumpo galiojimo prekėms, tokio ženklo pardavimai išauga, tačiau visos kategorijos susitraukia.

„Aktyvūs nuolaidų taikymo veiksmai šiose kategorijose neduoda teigiamo finansinio rezultato“, – konferencijoje „Parduok! Nuolaidų rinkodara 2016“ kalbėjo Rokas Šalaševičius, „Civittos“ partneris.

Tačiau, kai akcijos taikomos ilgo vartojimo prekių kategorijoje, pavyzdžiui, aliejui, skalbimo milteliams, kitoms prekėms, kurių galima nusipirkti daugiau, matyti, kad padarius nuolaidą pardavimai visoje kategorijoje išauga, bent jau trumpuoju laikotarpiu. Už visą produktų grupę atsakingas vadybininkas turi įvertinti, ar efektyvu piginti vieną produktą, kurio pardavimai ir pelningumas, ko gero, išaugs, jeigu visų kitų tos kategorijos prekių pardavimai sumažės.

52795
130817
52791