Ekspertai: nuolaidos ne visada lemia efektą, kurio tikėtasi

„Aktyvūs nuolaidų taikymo veiksmai šiose kategorijose neduoda teigiamo finansinio rezultato“, – konferencijoje „Parduok! Nuolaidų rinkodara 2016“ kalbėjo Rokas Šalaševičius, „Civittos“ partneris.
Tačiau, kai akcijos taikomos ilgo vartojimo prekių kategorijoje, pavyzdžiui, aliejui, skalbimo milteliams, kitoms prekėms, kurių galima nusipirkti daugiau, matyti, kad padarius nuolaidą pardavimai visoje kategorijoje išauga, bent jau trumpuoju laikotarpiu. Už visą produktų grupę atsakingas vadybininkas turi įvertinti, ar efektyvu piginti vieną produktą, kurio pardavimai ir pelningumas, ko gero, išaugs, jeigu visų kitų tos kategorijos prekių pardavimai sumažės.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai