Paslaugos Paslaugos Paslaugos Paslaugos Paslaugos
2016-08-22 09:00

Aksinavičius: paslaugų centrai bręsta sudėtingiems darbams

nuotraukos parašas.
Juditos Grigelytės Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
nuotraukos parašas. Juditos Grigelytės Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kasmet paslaugų centruose sukuriama šimtai darbo vietų, kurias užima palyginti nedidelių kompetencijų darbuotojai. Nors kritikai tai ir vadina talentų švaistymu, Dainius Aksinavičius, kredito rizikos vertinimo ir rinkodaros paslaugų kompanijos „Callcredit information Group“ vadovas Lietuvoje, kalba, kad paskui kiekybę seks kokybė.

Bendrovės padalinys Kaune įsteigtas 2012 m., dabar pagrindinė jo veikla yra klientų aptarnavimas, infrastruktūros ir aplikacijų palaikymas, programinės įrangos kūrimas, testavimas bei diegimas.

„Centrą pradėjome kurti nuo sistemų palaikymo paslaugų ir po truputį judame ta linkme, kad turėtume kuo arčiau klientų esančių specialistų. Pasamdėme naują 10 žmonių komandą, kuri padės klientams diegti mūsų produktus iš Lietuvos. Eisime dar arčiau jų, galbūt čia atsiras konsultavimas prieš pardavimą, o vėliau ir mūsų produktų pardavimo konsultantai“, – apie bendrovės padalinio Lietuvoje kompetencijų virsmą kalba p. Aksinavičius.

52795
130817
52791