„Vision Express“ dairosi įsigyti konkurentų

„Ieškome plėtros galimybių, dairomės įsigyti esamų šios rinkos žaidėjų“, – VŽ sakė Violeta Antonevič, „Vision Express“ generalinė direktorė.
Kokia konkuruojanti įmonė gali būti įsigyta, ji neatskleidžia, tačiau neneigia, kad derybos dėl įsigijimo vyksta.
„Dėl derybų negaliu patvirtinti, tačiau negaliu ir paneigti“, – kalba ji.
Pašnekovės teigimu, dairytis įsigijimų įmonę verčia naujiems optikos salonams atidaryti tinkamų vietų trūkumas.
„Plėtrai nelabai likę taip vadinamų šventų vietų, – tokių, kuriose yra dideli klientų srautai“, – aiškina p. Antonevič.
Lietuvoje optikų pridygę tirščiau nei, pvz., Latvijoje.
„Štai Kaune Laisvės alėjoje jų surastum bet šešias ar septynias, tačiau dar yra erdvės naujoms optikoms steigti, o taip pat galimybių augti jau veikiančių salonų pajamoms“, – mano p. Antonevič.
„Vision Express“ pajamos 2015 m. kilo 14% iki 4,8 mln. Eur. 2014 m. patyrusi nuostolių, pernai įmonė jau dirbo pelnigai – grynasis pelnas sudarė 88.000 Eur.
Viena iš priežasčių, kilstelėjusių 2015 m. pardavimus – naujų salonų atidarymas. Iš viso jų 2015 m. atidaryta 4. 2015 m. pabaigoje įmonė turėjo 24 parduotuves: iš jų 11 veikė su „Vision Express“, o 13-a su „Optio“ prekių ženklu.
Šiemetinėje „Vision Express“ darbotvarkėje naujų salonų atidarymo nenumatyta-– tik esamų parduotuvių atnaujinimas
2016 m. „Vision Express“ planuoja apyvartą didinti 12%.
Plačiau apie tai, kaip pernai sekėsi didžiausiems optikos salonų tinklams, kas planuojama 2016 m. ir su kokiais iššūkiais susiduriama, skaitykite VŽ Premium.