Lietuvos ir Latvijos pieno gamintojai svarsto apie bendrą prekės ženklą ir gamyklą
„Tos kalbos, kad būtų naudinga suvienyti pajėgumus, vyksta jau seniai. Dabar sutarėme klausimus spręsti intensyviau, susitikti kas kelis mėnesius. Visų pirma reikia gerai įvertinti, ar bendras darbas apsimokėtų ir finansiškai“, - sako Mindaugas Maciulevičius, kooperatyvo „Lietuviško ūkio kokybė“ direktorius.
Jo teigimu, pieno gamintojų ir kooperatyvų situacija abiejose šalyse labai panaši, gamybiniai pajėgumai nėra dideli, visas pienas parduodamas perdirbėjams, tad dirbti kartu būtų naudingiau.
„Galvojama apie tam tikrą bendrą produktų ženklinimą, nes, pavyzdžiui, rinkodara yra labai brangi, tad bendradarbiaujant būtų galima sutaupyti. Situacija panaši ir Lietuvoje, ir Latvijoje, ir Estijoje. Kartu pajėgumai būtų gerokai didesni“, - mano p. Maciulevičius.
Juratė Dovydėnienė, kooperatyvo „Pieno puta“ direktorė, teigia, kad dirbant su latviais produkciją parduoti būtų galima lengviau ir pelningiau.
„Norime kartu surasti būdų, kaip būtų galima sėkmingiau realizuoti pagaminamą produkciją, galbūt sukurti bendrą prekės ženklą“, - sako p. Dovydėnienė.
Suvienijus jėgas, anot jos, būtų lengviau kovoti ir dėl palankių valdžios sprendimų pienininkystės sektoriui, daryti įtaką ES politikai. Tačiau ji kol kas negalėjo pasakyti, kokia forma bendradarbiavimas galėtų vykti.
„Manome, kad kol kas gal ir nebūtina steigti įmonės, kad galėtume pasiekti savo tikslų“, - sako pašnekovė.