Įdomu koks "genijus" patarė v.Asileuskui sunaikinti du bankus su visa jų infrastruktūra, kodėl nebuvo tada ieškomi investuotojai, norintys perimti jau sukurtą infrastruktūrą, kas yra turbūt 90% darbo norint ateiti į naują rinką. turbūt po šių istorijų atsirado tam tikras investuotojų nepasitikėjimas, kad gali netekti verslo, panašiai, kaip Ukrainoje iki karo.
2023-07-21T15:22:23+03:00
O kodėl tu manai, kad nebuvo ieškoma? Ar galvoji per radiją praneša tokius dalykus? Žinai kiek įprastai trunka tokio dydžio ir kompleksijos įmonės įsigijimas? Per metus tai būtų žaibo greičiu. Šiaip du. Kiek trunka banko, kuriame buvę savininkai prisivogę turto, ant banko prisipirkę asmeninio turto, neaiškių paskolų pridalinę? Turbūt 3-4 metus. Kas liktų iš banko po 3-4 metų tyrimų? Ar galvoji kas pikrtų banką kaip katę maiše?
2023-07-20T11:24:29+03:00
Lietuvos bankas tesia liudnai pagarsejusios taukuotos liemenes tradicija - girtis darbais, kurie dar net nepradeti ir neaisku ar bus pradeti ir padaryti. Laukiam nauju banku ir real, neLietvos banko tusciu kalbu.
2023-07-20T11:27:35+03:00
Kai pamate kokius pelnus skandinavai virina ir kokios palankios salygos tai susidomejimas tikrai yra tokia anomalija. Tik vargu ar skandinavai isileis kazka i sita smelio deze.
2023-07-20T11:49:01+03:00
Taip, todėl DNB išėjo iš Lietuvos, nes čia labai pelninga. Tą patį ir Nordea padarė - pernelyg pelninga anot tavęs.
Bet žinoma, vertinti dauguma pelną pagal prisiimamą riziką nesugeba, ir sulygina valstybinių obligacijų pelningumą su P2P paskolų pelningumu.
2023-07-20T12:04:44+03:00
Nei dnb, nei nordea neisejo, jie susijunge ir tapo luminor:
2017 m. „DNB“ ir „Nordea“ bankai sujungė savo Baltijos šalių bankų padalinius ir naują banką pavadino „Luminor
2023-07-20T15:19:10+03:00
Ir pardavė fondui t.y. išėjo.
2023-07-20T15:21:22+03:00
Susijungė, ir tada DNB realiai pardavė. Po to Nordea pardavė berods Saudams. Tai kaip čia neišėjo?
2023-07-20T15:45:14+03:00
Jei akcininkai pasikeicia, imone neisnyksta, uzingriduk. Luminor bankas veikia Lietuvoj per skyriu. Luminor vykdo ekonomine veikla Lietuvoj.
2023-07-20T16:19:39+03:00
Tai pasikeite akcininkai = isejo?
Pvz jei saudai ar blackstone nupirktu siaukiu banka ir ji pervadintu, tai sakytume, kad siauliu bankas isejo is Liteuvos rinkos?
2023-07-20T16:44:59+03:00
Parduodi auksinius kiaušinius dedančią vištą fondui, kuriam priimtina maža marža, nes tiesiog ieško kur spėti pinigus iškišti, kuriuos renka greičiau nei investuoja?
2023-07-20T20:38:00+03:00
Siaip parfuodami visi verslai, auksiniai ir vidutiniai.
Ir kaip tik jeigu fondui tinka maza graza, vadinasi tu gali parduoti uz ekstra premium kaina, kas labai gundo. Nu tipo tarkim paprastam pirkejui reikia 20proc roi grazos, o fondui tinka 10proc roi. Tai tu kaip tik fondui ir noretum parduot, nes gautum dvigubai. Tai yra gal neparduitum uz iorasta kaina, bet isgirdes, kad fondas gali moket dvigubai, kaip tik gali susigundyt, o ne atvirksicI kaip nuskambejo tavo pranesimo tonas.
2023-07-21T08:12:29+03:00
Mhm, tik kliento ieškojo du metus berods. Susijungimas buvo darytas tam, kad būtų patrauklesnis turto vienetas įsigyti. Ir buvo vienintelis klientas. Bankrutavusias įmones irgi kažkas nuperka, tai nereiškia, kad jos "geros", "pelningos" ar pan.
Maža grąža ne dėl to, kad daug pasiūlė. Maža grąža pačios įmonės per nuosavą kapitalą.
2023-07-20T11:43:10+03:00
Su koja atidarai duris, pasiimi dalį derliaus. Pasakai kaip čia viskas puikiai ir kokios derlingos žemės, fantazuoji, kaip čia kiti ūkininkauti veržiasi :)
2023-07-20T11:52:34+03:00
Kai viesai skelbiami tokie nepadorus duomenys apie banku pelnus, reikia gi kazkaip permust tema, uzverst scamu , neva mes dirbam, darom, ka galim, va tuoj tuoj ateis nauji bankai ir viskas susitvarkys. Klounai
2023-07-20T12:14:16+03:00
Vokietijos, Lenkijos, Italijos, ar Nyderlandų bankai, jei norėtų, tai jau seniai galėtų teikti paslaugas Lietuvoje pasinaudodami tuo, kad esame ES, kur yra viena rinka. Tačiau kažkodėl jie nenori, neateina. Todėl tikėtina, kad ne pelningume esmė.
2023-07-20T16:21:14+03:00
Nu tai ir lild kazkada nenoreko, aldi nenori. Nereiskia, kad atejus jiems tai nebus pelninga, tiesūog gi negali oskart ateiti i visas valstybes, gal isvis negalvoji apie tokias mazas salis ko daug kitu priezasciu del ko daug kas neateina.
2023-07-20T12:15:45+03:00
Aš irgi rimtai domiuosi keliomis damomis tinderyje, maždaug tokią pačią istoriją galiu papasakot
2023-07-20T13:38:19+03:00
Domisi, bet neateina, gal nenori per prievartą tapti "solidarūs"?
2023-07-20T13:48:34+03:00
Reiktų LB vadovybės kintamą algos dalį susieti su tokio banko atėjimu...
2023-07-20T13:49:57+03:00
Gerai, kad bando tempti bankus. Latviai ir estai tupi ir laukia kol juos atras. LB šaunuoliai, geriau taip negu nieko nedaryti
2023-07-20T14:00:13+03:00
Daryti ir imituoti daryma - cia jau visiskai skirtingi dalykai. Lietuvos bankelis jaucia, kad ateina papildoma kritikos banga del komerciniu banku pertekliniu pelnu ir gali kailiuka gerokai pakarsti Simkui ir kitiems klapciukams. Tai cia toks prevencinis veiklos imitavimas, ziurekit,, mes darom. Kur nauji bankai tada, ****, juos pritraukti, tai ne mokejimo istaigas po 3 zmones uzdarineti, truputi kompetencijos jau reikia.
2023-07-20T14:35:55+03:00
Whataboutizmas
2023-07-20T16:30:11+03:00
Bankininkystė Lietuvoje yra dar vienas pavyzdys (šalia energetikos), kur politika ir šalies ekonominis interesas eina priešingomis kryptimis. Vieni šneka apie solidarumą, nes reikia iš kažkur paimti lengvų pinigų ir patikti rinkėjams, kiti irgi nori patikti, tai pradeda kalbėti apie kažkokius miražus, didėsiančią konkurenciją. Bet jie ir liks miražais, nes niekas nenorės ateiti į tokią nestabilią aplinką, tuo labiau, kad įėjimas brangus, skandinavai spaus iš visų pusių.
2023-07-21T08:09:24+03:00
Nemanau, kad nuo to, eiliniai piliečiai kažką išloš, pavyzdys LIDL atėjimas
2023-07-21T09:41:01+03:00
Lidl atėjimas tik parodo, kad rinka yra maža ir konkurencijos buvo pakankamai. Bankų atveju konkurencijos daugiau reikia, nes tipinių bankinių paslaugų Lietuvoje daug negausi, nors reguliavimas leidžia, nes dabartiniai bankai yra "risk-averse", t.y. vengiantys bet kokios rizikos. Kas po 2008 krizės iš dalies yra gerai, nes finansinė krizė mažai tikėtina, kad pasikartos, bet blogai, nes pvz. pasiskolinai namui paskolą 60% namo vertės. Praėjo 10 metų ir nori refinansuotis - nelabai puola tau kas pasiūlymus teikti jų paprašius, o jei ir pasiūlo, tai refinansuoja likusią mokėti sumą, kalbos nėra ne tik pasiskolinti tokią pat sumą, kokia buvo gauta imant paskolą, o ką jau kalbėti apie 60% nuo dabartinės turto vertės.
2023-07-21T08:45:43+03:00
Mūsų rinka maža ir dideli stiprūs bankai čia neateis. Tačiau rinka gali būti patraukli startuoliams, ale Revolut. Tik dabartinė komanda daro viską, kad tokių nebūtų. Su jais reikia dirbti, juos prižiūrėti, stebėti ką daro. Todėl LB nori ramaus gyvenimo, o nesunkaus darbo ir konkurencijos.
2023-07-21T10:00:01+03:00
ar manai, kad rusų kontroliuojamas Revolut dar per mažai atėjęs? nori, kad daugiau ateitų, t.y. pvz. piktybinio sistemos atjungimo atveju LT indėlių draudimas (mokesčių mokėtojai) dengtų melejardinius nuostolius? Ačiū, bet nesutinku.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Bobutei papasakokit, gal patikės :)
Įdomu koks "genijus" patarė v.Asileuskui sunaikinti du bankus su visa jų infrastruktūra, kodėl nebuvo tada ieškomi investuotojai, norintys perimti jau sukurtą infrastruktūrą, kas yra turbūt 90% darbo norint ateiti į naują rinką. turbūt po šių istorijų atsirado tam tikras investuotojų nepasitikėjimas, kad gali netekti verslo, panašiai, kaip Ukrainoje iki karo.
O kodėl tu manai, kad nebuvo ieškoma? Ar galvoji per radiją praneša tokius dalykus? Žinai kiek įprastai trunka tokio dydžio ir kompleksijos įmonės įsigijimas? Per metus tai būtų žaibo greičiu. Šiaip du. Kiek trunka banko, kuriame buvę savininkai prisivogę turto, ant banko prisipirkę asmeninio turto, neaiškių paskolų pridalinę? Turbūt 3-4 metus. Kas liktų iš banko po 3-4 metų tyrimų? Ar galvoji kas pikrtų banką kaip katę maiše?
Lietuvos bankas tesia liudnai pagarsejusios taukuotos liemenes tradicija - girtis darbais, kurie dar net nepradeti ir neaisku ar bus pradeti ir padaryti. Laukiam nauju banku ir real, neLietvos banko tusciu kalbu.
Kai pamate kokius pelnus skandinavai virina ir kokios palankios salygos tai susidomejimas tikrai yra tokia anomalija. Tik vargu ar skandinavai isileis kazka i sita smelio deze.
Taip, todėl DNB išėjo iš Lietuvos, nes čia labai pelninga. Tą patį ir Nordea padarė - pernelyg pelninga anot tavęs. Bet žinoma, vertinti dauguma pelną pagal prisiimamą riziką nesugeba, ir sulygina valstybinių obligacijų pelningumą su P2P paskolų pelningumu.
Nei dnb, nei nordea neisejo, jie susijunge ir tapo luminor: 2017 m. „DNB“ ir „Nordea“ bankai sujungė savo Baltijos šalių bankų padalinius ir naują banką pavadino „Luminor
Ir pardavė fondui t.y. išėjo.
Susijungė, ir tada DNB realiai pardavė. Po to Nordea pardavė berods Saudams. Tai kaip čia neišėjo?
Jei akcininkai pasikeicia, imone neisnyksta, uzingriduk. Luminor bankas veikia Lietuvoj per skyriu. Luminor vykdo ekonomine veikla Lietuvoj.
Tai pasikeite akcininkai = isejo? Pvz jei saudai ar blackstone nupirktu siaukiu banka ir ji pervadintu, tai sakytume, kad siauliu bankas isejo is Liteuvos rinkos?
Parduodi auksinius kiaušinius dedančią vištą fondui, kuriam priimtina maža marža, nes tiesiog ieško kur spėti pinigus iškišti, kuriuos renka greičiau nei investuoja?
Siaip parfuodami visi verslai, auksiniai ir vidutiniai. Ir kaip tik jeigu fondui tinka maza graza, vadinasi tu gali parduoti uz ekstra premium kaina, kas labai gundo. Nu tipo tarkim paprastam pirkejui reikia 20proc roi grazos, o fondui tinka 10proc roi. Tai tu kaip tik fondui ir noretum parduot, nes gautum dvigubai. Tai yra gal neparduitum uz iorasta kaina, bet isgirdes, kad fondas gali moket dvigubai, kaip tik gali susigundyt, o ne atvirksicI kaip nuskambejo tavo pranesimo tonas.
Mhm, tik kliento ieškojo du metus berods. Susijungimas buvo darytas tam, kad būtų patrauklesnis turto vienetas įsigyti. Ir buvo vienintelis klientas. Bankrutavusias įmones irgi kažkas nuperka, tai nereiškia, kad jos "geros", "pelningos" ar pan. Maža grąža ne dėl to, kad daug pasiūlė. Maža grąža pačios įmonės per nuosavą kapitalą.
Su koja atidarai duris, pasiimi dalį derliaus. Pasakai kaip čia viskas puikiai ir kokios derlingos žemės, fantazuoji, kaip čia kiti ūkininkauti veržiasi :)
Kai viesai skelbiami tokie nepadorus duomenys apie banku pelnus, reikia gi kazkaip permust tema, uzverst scamu , neva mes dirbam, darom, ka galim, va tuoj tuoj ateis nauji bankai ir viskas susitvarkys. Klounai
Vokietijos, Lenkijos, Italijos, ar Nyderlandų bankai, jei norėtų, tai jau seniai galėtų teikti paslaugas Lietuvoje pasinaudodami tuo, kad esame ES, kur yra viena rinka. Tačiau kažkodėl jie nenori, neateina. Todėl tikėtina, kad ne pelningume esmė.
Nu tai ir lild kazkada nenoreko, aldi nenori. Nereiskia, kad atejus jiems tai nebus pelninga, tiesūog gi negali oskart ateiti i visas valstybes, gal isvis negalvoji apie tokias mazas salis ko daug kitu priezasciu del ko daug kas neateina.
Aš irgi rimtai domiuosi keliomis damomis tinderyje, maždaug tokią pačią istoriją galiu papasakot
Domisi, bet neateina, gal nenori per prievartą tapti "solidarūs"?
Reiktų LB vadovybės kintamą algos dalį susieti su tokio banko atėjimu...
Gerai, kad bando tempti bankus. Latviai ir estai tupi ir laukia kol juos atras. LB šaunuoliai, geriau taip negu nieko nedaryti
Daryti ir imituoti daryma - cia jau visiskai skirtingi dalykai. Lietuvos bankelis jaucia, kad ateina papildoma kritikos banga del komerciniu banku pertekliniu pelnu ir gali kailiuka gerokai pakarsti Simkui ir kitiems klapciukams. Tai cia toks prevencinis veiklos imitavimas, ziurekit,, mes darom. Kur nauji bankai tada, ****, juos pritraukti, tai ne mokejimo istaigas po 3 zmones uzdarineti, truputi kompetencijos jau reikia.
Whataboutizmas
Bankininkystė Lietuvoje yra dar vienas pavyzdys (šalia energetikos), kur politika ir šalies ekonominis interesas eina priešingomis kryptimis. Vieni šneka apie solidarumą, nes reikia iš kažkur paimti lengvų pinigų ir patikti rinkėjams, kiti irgi nori patikti, tai pradeda kalbėti apie kažkokius miražus, didėsiančią konkurenciją. Bet jie ir liks miražais, nes niekas nenorės ateiti į tokią nestabilią aplinką, tuo labiau, kad įėjimas brangus, skandinavai spaus iš visų pusių.
Nemanau, kad nuo to, eiliniai piliečiai kažką išloš, pavyzdys LIDL atėjimas
Lidl atėjimas tik parodo, kad rinka yra maža ir konkurencijos buvo pakankamai. Bankų atveju konkurencijos daugiau reikia, nes tipinių bankinių paslaugų Lietuvoje daug negausi, nors reguliavimas leidžia, nes dabartiniai bankai yra "risk-averse", t.y. vengiantys bet kokios rizikos. Kas po 2008 krizės iš dalies yra gerai, nes finansinė krizė mažai tikėtina, kad pasikartos, bet blogai, nes pvz. pasiskolinai namui paskolą 60% namo vertės. Praėjo 10 metų ir nori refinansuotis - nelabai puola tau kas pasiūlymus teikti jų paprašius, o jei ir pasiūlo, tai refinansuoja likusią mokėti sumą, kalbos nėra ne tik pasiskolinti tokią pat sumą, kokia buvo gauta imant paskolą, o ką jau kalbėti apie 60% nuo dabartinės turto vertės.
Mūsų rinka maža ir dideli stiprūs bankai čia neateis. Tačiau rinka gali būti patraukli startuoliams, ale Revolut. Tik dabartinė komanda daro viską, kad tokių nebūtų. Su jais reikia dirbti, juos prižiūrėti, stebėti ką daro. Todėl LB nori ramaus gyvenimo, o nesunkaus darbo ir konkurencijos.
ar manai, kad rusų kontroliuojamas Revolut dar per mažai atėjęs? nori, kad daugiau ateitų, t.y. pvz. piktybinio sistemos atjungimo atveju LT indėlių draudimas (mokesčių mokėtojai) dengtų melejardinius nuostolius? Ačiū, bet nesutinku.