„Bonum Publicum“ virsta į „SB draudimą“

Pokytį paskatino glaudesnė integracija su Šiaulių banku ir grupės mastu įgyvendinama įvaizdžio strategija – būti arčiau kliento, pranešė bankas.
„Įgyvendindami šią strategiją, siekiame išnaudoti mūsų stiprybę – plačiausią šalyje padalinių tinklą, kai visuose skyriuose galima gauti ne tik banko, bet ir antrinių įmonių paslaugas. Be to, „SB draudimo“ pavadinimas bus vieningesnis su kitais grupės prekių ženklais – bendrovė bus geriau atpažįstama, kaip Šiaulių banko grupės dalis, tiksliau bus išreiškiama pagrindinė įmonės veikla“, – sako Vytautas Sinius, Šiaulių banko administracijos vadovas.
Teigiama, kad „SB draudimas“ šiemet plečia savitarnos ir nuotolinio klientų aptarnavimo galimybės, klientams siūlo sutartis pagal individualius poreikius. Kitąmet ketinama pristatyti internetinį pardavimų portalą, optimizuosiantį draudimo sutarties sudarymo procesą, o taip pat klientams pasiūlyti būsto kreditų gavėjų draudimą.
Su nauju pavadinimu „SB draudimas“ taip pat pristatė atnaujintą prekės ženklą, logotipą, vizualinį stilių. Naująjį logotipą sudaro grafinis elementas – žalios spalvos netaisyklingai apibrėžta linija, kurios viduje įkomponuotas Šiaulių banko logotipo grafinis elementas. Teigiama, kad naujasis prekės ženklas atspindės „SB draudimo“ požiūrį į gyvenimą: daugiau spalvų, lengvų formų ir pozityvumo.
Kartu su prekės ženklu „SB draudimas“ pristato ir naują šūkį – gyvenimui be baimės.
Šiaulių banko akcijos kotiruojamos „Nasdaq Vilniaus“ biržoje.