„L’Oreal Baltic“ dirbs su „Ad Fingers“

Agentūra vykdys „L'Oreal Paris“ prekės ženklo skaitmeninę rinkodaros komunikaciją ir vystys su ja susijusias priemones, skelbiama pranešime spaudai.
Taip pat ji rūpinsis skaitmeninių kampanijų kūryba bei gamyba, rezultatų stebėjimu bei vertinimu, bendrovės skaitmeninio turinio administravimu ir duomenų integracija į komunikacijos sprendimus.
„Ad Fingers“ pajamos 2016 m. išaugo 34% ir sudarė 1,8 mln. Eur.
„L‘Oreal Baltic“ tikslių savo apyvartos skaičių neatskleidžia, tačiau bendrovės vykdomasis direktorius Johanas Bergas VŽ yra sakęs, kad 2017 m. bendrovės apyvarta trijose šalyse priartės prie 50 mln. Eur. Trečdalį sumos sudarys pardavimai Lietuvoje.
Rygoje įsikūrusi „L‘Oreal Baltic“ Lietuvoje valdo 34% dekoratyvinės kosmetikos rinkos.