Kauno „Akropolis“ pratęsė sutartį su komunikacijos partneriais

„Nova media“ su Kauno „Akropoliu“ dirbo nuo praėjusių metų spalio, tuokart buvo pasirašyta terminuota paslaugų teikimo sutartis su galimybe ją pratęsti.
Dabar, pratęsus sutartį, agentūra toliau rūpinsis prekybos centro komunikacija bei teiks konsultacijas komunikacijos strategijos bei jos įgyvendinimo klausimais.
„Kauno „Akropolyje“ nuolat vyksta nuomininkų plėtra ir atidarymai, organizuojame renginius, kultūros ir meno iniciatyvas. Todėl ieškojome agentūros, kuri atlieptų didelę temų įvairovę ir dinamišką Kauno „Akropolio“ gyvenimo tempą“, – pranešime cituojama Brigita Kuodytė, Kauno „Akropolio“ valdytoja.
Kauno „Akropolyje“ veikia daugiau kaip 240 parduotuvių, restoranų ir pramogų vietų.
VŽ rašė, kad PC 2023-ieji buvo rekordiniai tiek nuomininkų apyvarta, tiek lankytojų srautais, tiek apsipirkimų skaičiumi. Pernai prekybos centro nuomininkų apyvarta didėjo 7%, lankytojų srautas augo 7%, apsipirkimų skaičius didėjo 5%.
Kauno prekybos centras „Akropolis“ priklauso bendrovei „Kauno audinių projektas“. Vienintelė „Kauno audinių projekto“ akcininkė yra Vokietijos investicijų grupės „Deka“ kompanija „WestInvest Gesellschaft fur Investmentfonds“. Prekybos centrą valdo nekilnojamojo turto paslaugų bendrovė „Newsec“.
Tarp didžiausių komunikacijos agentūros „Nova media“ klientų – įmonės iš draudimo, finansų, farmacijos, transporto bei kitų sektorių. Agentūros pajamos pernai augo 8%.