Kauno „Akropolį“ aplankė beveik 11 mln. žmonių – 7% daugiau nei 2022 m.

Pernai prekybos centro nuomininkų apyvarta didėjo 7%, lankytojų srautas augo 7%, apsipirkimų skaičius didėjo 5%, praneša bendrovė.
Brigita Kuodytė, Kauno „Akropolio“ valdytoja, akcentuoja, kad praėjusiais metais rezultatai ne tik pasiekė priešpandeminį lygį, tačiau ir pagerino ankstesnius rekordus.
„Išlaikėme ir padidinome savo aktualumą, pasiekėme proveržį – pasiūlėme platų naujų ir atsinaujinusių prekių ženklų asortimentą, kuris pateisino pirkėjų lūkesčius ir atitiko verslo partnerių interesus“, – sako B. Kuodytė.
Populiariausios tarp Kauno „Akropolio“ lankytojų pernai buvo mados ir grožio prekių parduotuvės, sugeneravusios 40% visos metinės apyvartos.
Labiausiai apyvartą augino kosmetikos ir parfumerijos segmento parduotuvės – 18%. Juvelyrikos ir dovanų srityse fiksuotas 15% apyvartų augimas, restoranų ir kavinių – 14%, knygų ir kanceliarinių reikmenų – 13%.
„Pastaraisiais metais aplink Kauno „Akropolį“ esanti centrinė miesto dalis sparčiai vystėsi, kūrėsi nauji traukos objektai, biurų kompleksai, plėtėsi gyvenamojo būsto sektorius“, – lankytojų srautui įtaką dariusius veiksnius įvardija B. Kuodytė.
Pasak jos, keičiasi ir lankytojų vartojimo įpročiai – atvykę į prekybos centrą klientai jame praleidžia daugiau laiko, vieno apsilankymo metu įsigyja daugiau prekių.
Kauno prekybos centras „Akropolis“ priklauso bendrovei „Kauno audinių projektas“. Vienintelė „Kauno audinių projektas“ akcininkė yra Vokietijos investicijų grupės „Deka“ kompanija „WestInvest Gesellschaft fur Investmentfonds“. Prekybos centrą valdo nekilnojamojo turto (NT) paslaugų bendrovė „Newsec“.