2024-06-05 08:45

Banguoti butikinių komunikacijos agentūrų metai

Iš kairės: Dovilė Tamkvaitė, „23:45 agency“ vadovė, Laura Dabulytė, „Comms on duty“ įkūrėja, Arvydas Žilinskas ir Giedrė Buivydienė, MB „Proto vėtra“ įkūrėjai, ir Andrius Baranauskas, „Winning“ agentūros vadovas.
Iš kairės: Dovilė Tamkvaitė, „23:45 agency“ vadovė, Laura Dabulytė, „Comms on duty“ įkūrėja, Arvydas Žilinskas ir Giedrė Buivydienė, MB „Proto vėtra“ įkūrėjai, ir Andrius Baranauskas, „Winning“ agentūros vadovas.
Kelerius pastaruosius metus kaip grybai po lietaus Lietuvoje besisteigusios ir sparčiai augusios butikinės komunikacijos agentūros 2023-iaisiais kiek pristojo: dauguma jų per metus skaičiuoja kuklesnį šuolį viršų, ne vienai jų teko susitaikyti ir su kritimu žemyn.
  • VŽ apžvelgia, kaip 2023-iuosius baigė mažesniosios komunikacijos agentūros.
  • Daugumos butikinių agentūrų šuoliai į viršų mažesni.
  • Su kritimu žemyn 2023-iaisiais teko susitaikyti ankstesniais metais sparčiai augusioms agentūroms „Winning“, „Intuit Commucations“.

VŽ šiame straipsnyje apžvelgia, kaip 2023-iuosius baigė mažesniosios komunikacijos agentūros, per metus skaičiavusios mažesnę nei 1 mln. Eur apyvartą. Apie didžiųjų komunikacijos bendrovių metus skaitykite čia.

52795
130817
52791