2024-03-26 18:18

„Keliauk Lietuvoje“ turi naujus tarptautinės komunikacijos partnerius

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvos turizmo skatinimo agentūros VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ tarptautinės komunikacijos partnerių konkurse laimėjo „Adverum“. Jie rūpinsis šios organizacijos tarptautine komunikacija tikslinėse rinkose, padėdami įgyvendinti Lietuvos, kaip turizmui palankios šalies, populiarinimo strateginius tikslus.

Ekonomikos ir inovacijų ministerijai pavaldi „Keliauk Lietuvoje“ yra nacionalinė turizmo skatinimo agentūra, dirbanti su atvykstamuoju ir vietiniu turizmu. Agentūros tikslas – per vystomą prekės ženklą „Co-Create Experiences“ padėti užsienio ir vietos turistams atrasti įsimintinų patirčių, o turizmo verslui – plėsti savo paslaugų ir klientų ratą.

„Dedame visas pastangas kurdami Lietuvos, kaip patrauklios turizmo krypties įvaizdį užsienio turistams, bet sėkmę čia lemia ir bendradarbiavimas su partneriais“, – komentuoja Dovilė Seliukė, „Keliauk Lietuvoje“ Turizmo rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė.

„Adverum“ vyr. partnerė Ieva Naujalytė pabrėžia, kad bendradarbiavimas su „Keliauk Lietuvoje“ yra reikšmingas įvertinimas agentūrai ir laukta partnerystė, vertinant ilgametį agentūros indėlį į strateginę Lietuvos garsinimo komunikaciją užsienyje.

Komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“ teikia integruotos, tarptautinės, krizių, skaitmeninės komunikacijos, strateginio komunikacijos planavimo, taip pat ryšių su žiniasklaida mokymų, ESG socialinės atsakomybės, darbdavio komunikacijos ir konsultavimo paslaugas.

Iki šiol „Keliauk Lietuvoje“ bendradarbiavo su komunikacijos agentūra „Blue Oceans“.

52795
130817
52791