2023-11-21 06:45

Laisva vieta ilgai tuščia nebūna: pasitraukus „Kantar“, į kovą stoja „Repsense“

Mykolas Katkus, duomenų analizės bendrovės „Repsense“ vadovas ir vienas įkūrėjų, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mykolas Katkus, duomenų analizės bendrovės „Repsense“ vadovas ir vienas įkūrėjų, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Tyrimų bendrovei „Kantar“ paskelbus, kad nuo ateinančių metų sausio nebeteiks žiniasklaidos stebėsenos paslaugos, į konkurencinę kovą su UAB „Mediaskopas“, likusia bene vienintele šią paslaugą teikiančia bendrove Lietuvoje, stoja duomenų analizės startuolis „Repsense“.

VŽ rašė, kad dėl pokyčių tarptautinėje grupėje „Kantar“ Lietuvoje nuo 2024 m. sausio nebeteiks žiniasklaidos stebėsenos paslaugos, o ši žinia konkurentę, įmonę „Mediaskopas“ pasiekė švenčiančią 25-ąją veiklos sukaktį.

„Turbūt reiktų konstatuoti, kad gavome didžiausią dovaną“, – prieš savaitę paralelę linksmai vedė Jūratė Stankuvienė, „Mediaskopo“ direktorė.

52795
130817
52791