„Ergo“ pratęs bendradarbiavimą su ligšioliniais partneriais

„Mums tai labai malonus įvertinimas bei įrodymas, jog suprantame kliento poreikius ir gebame juos įgyvendinti šimtu procentu“, – išplatintame pranešime cituojamas agentūros „All Caps“ kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas.
Pasak Mildos Šerkšnienės, „Ergo“ Rinkodaros, klientų patirties ir komunikacijos skyriaus vadovės, skelbtame konkurse „All Caps“ pateikė geriausią pasiūlymą ir surinko daugiausiai balų.
„All Caps“ įgyvendintas projektas sulaukė sėkmės ir „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password 2022“, kur „Vasarotojų ir grybautojų draudimo“ kampanija buvo pripažinta efektyviausia mažo biudžeto kampanija Pardavimų skatinimo kategorijoje. O prie iniciatyvos „Ergo iššūkis: apsodinkime Lietuvą“ prisijungė daugybė mobilios aplikacijos „#walk15“ naudotojų.
„Rūpindamiesi klientų patirtimi, atidžiai renkamės, kaip mes komunikuojame su klientu ne tik gyvai, bet ir reklamoje, laiškais, socialinėje erdvėje. Šiai sričiai su „All Caps“ skiriame itin daug dėmesio ir sugalvojame įdomių sprendimų su agentūros komanda. Vienas sėkmingiausių – „Ergo“ iššūkis „#walk15“ programėlėje, kuomet dalyvių žingsniai virsta tikrais medžiais. Taip pasodinome jau daugiau nei 90.000 medžių“, – pasakoja M. Šerkšnienė.
Tarp didžiausių reklamos agentūros „All Caps“ klientų yra „Telia“, „Maxima“, „Camelia“, „Maisto bankas“ bei „Vision Express“.