2025-09-28 14:06

Tinklų naujovės: „Rimi“ asortimente – „Salling“ privatūs ženklai, „Iki“ testuoja išparduotuvės koncepciją

Įmonių nuotr. VŽ koliažas
Įmonių nuotr. VŽ koliažas
Danų „Salling“ grupei įsigijus „Rimi“, į šio rinklo lentynas keliauja ir „Salling“ privataus prekių ženklo produktai. Dalis asortimento keičia panašius produktus, anksčiau tiektus iš buvusio „Rimi“ savininko – švedų „ICA Gruppen“. Kitas prekybos tinklas „Iki“ pritraukti klientų tikisi kai kuriose parduotuvėse įrengdamas skyrius, kuriuose parduodamos nukainotos prekės.

Naują „Salling“ vardu pažymėtą asortimentą daugiausia sudaro bakalėjos produktai – makaronai, kava, sausainiai bei kasdienės buities ir asmens higienos prekės.

Naujos prekės įvedamos palaipsniui, spalio pabaigoje „Rimi“ siūlys rinktis iš daugiau nei 120 naujų prekių.

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791