Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Publikuota: 2022-10-01
Bendrov. nuotr.
svg svg
Bendrov. nuotr.

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos sprendimus. Štai vaizdo žaidimų studija Lietuvoje „Nordcurrent“ drauge su kavinių tinklu „Vero Cafe“ pradeda naują darbdavio komunikacijos kampaniją, o kvietimas kurti pasaulinius žaidimus – ant karšto gėrimo puodelio.

„Retas į savo CV įrašo, kad mėgsta žaisti vaizdo žaidimus ar svajoja žaidimą sukurti pats. Tačiau būtent tokių žmonių reikia „Nordcurrent“. Todėl kampanijai įgyvendinti pasirinkome miestų erdves. Tikimės pasiekti žmones ir tinkamu momentu įžiebti kibirkštį – keisti kasdienybę bei siekti daryti tai, ką trokšti. Troleibuso laukimas stotelėje, pasivaikščiojimas, o nuo šiol ir jaukus pokalbis „Vero Cafe” prie puodelio kavos – tam puiki aplinka. Belieka nuskaityti QR kodą ant kampanijai paruoštų puodelių ir svajonė jau ranka pasiekiama“, – vilioja Simonas Stūrys, „Nordcurrent“ rinkodaros vadovas . 

Pasak jo, naujas komunikacijos kanalas leidžia pasiekti kelis dalykus vienu metu. Kuriamas emocinis ryšys su bendruomene, skatinamas sprendimo keisti karjeros kelią priėmimas ir išbandomas visiškai naujas kanalas auditorijoms pasiekti.

„Šis bendradarbiavimas su žaidimų studija – ryškus, žaismingas ir dar niekur nematytas. „Nordcurrent“ puodelius mūsų kavinių lankytojai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Druskininkuose gaus kiekvieną kartą užsisakę karštą gėrimą išsinešti. Tikiu, jog ši kampanija sukurs daug naujų pokalbių, virstančių kandidatų sėkmės istorijomis žaidimų industrijoje“, – išplatintame pranešime teigia Laima Vėželienė, kavinių tinklo „Vero Cafe“ įkūrėja ir direktorė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Darbdavio komunikacijos kampanijos veidais parinkti penki populiariausių „Nordcurrent“ žaidimų personažai, taip siekiant atkreipti dėmesį ir į kuriančiųjų indėlį – tai barista Michelle iš „Cooking Fever“, stiuardesė Sky „Airplane Chefs“, medicinos sesuo Marie iš „Happy Clinics“, stilistės iš „Pocket Styler“ ir detektyvė Anna iš „Murder in the Alps“.

Pasaulinius žaidimus kurianti „Nordcurrent“ iš viso yra sukūrusi bei išleidusi jau daugiau nei 50 žaidimų įvairioms platformoms, o žaidimų atsisiuntimai viršija 500 mln. kartų.

Pasak S. Stūrio, „Nordcurrent“ yra didžiausia žaidimų kūrėja Lietuvoje, o taip pat ir Baltijos šalyse, šešta – šiaurės Europoje, o vieną populiariausių bendrovės sukurtų žaidimų „Cooking Fever“ kas mėnesį aktyviai žaidžia apie 3 mln. žmonių.

„Jei verslas galvoja apie žaidimus ir žaidėjus tik kaip apie „sunkiuosius geimerius“, jie klysta, nes pasaulis per pastaruosius 10 m. pasikeitė. Žaidimai vis dažniau atrandami mobiliuosiuose įrenginiuose, o jų auditorija vis plečiasi“, – VŽ kiek anksčiau teigė S. Stūrys.

Plačiau skaitykite:

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Dovanokit, šiemet nieko Kalėdoms nedovanosim, vietoj to – parama Ukrainai 1

Praėjusią savaitę su prasminga komunikacijos kampanija socialiniuose tinkluose suskambo komunikacijos...

Rinkodara
2022.11.28
„Influenceriai.lt“ – naujas etapas ir atnaujintas prekės ženklas

Specializuota nuomonės formuotojų rinkodaros agentūra „Influenceriai.lt“ atsinaujina – įmonė pristato...

Rinkodara
2022.11.28
Paskelbti „JCDecaux premijos 2022“ laureatai

Šiuolaikinio meno centras (ŠMC) ir lauko reklamos kompanija „JCDecaux Lietuva“ skelbia, kad šiemet jų bendro...

Rinkodara
2022.11.26
Išrinkti rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderiai 3

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį septintą kartą skelbia reklamos ir...

Rinkodara
2022.11.23
Rinkodaros sektoriaus lyderiai: kol kas recesija – tik kalbose, visi smarkiai bijo, bet eurai plaukia Premium

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį septintą kartą skelbia reklamos ir...

Rinkodara
2022.11.23
Sporto rinkodaros nauda verslo įmonėms: kokių tikslų ji leidžia pasiekti? Verslo tribūna

Sporto partnerystės – viena iš rinkodaros formų, kurią verslo įmonės pasitelkia norėdamos įgyvendinti...

Rinkodara
2022.11.22
Išrinkti geriausi „NAPA Baltic 2022“ pakuočių darbai

Kasmetiniuose Baltijos šalių pakuočių dizaino apdovanojimuose išrinkti geriausi dizaino darbai: iš 123...

Rinkodara
2022.11.21
Lietuvos matomumas užsienio žiniasklaidoje: trečią ketvirtį kuklesnis

Didžiausią naujienų apie Lietuvą srautą trečiąjį šių metų ketvirtį užsienio žiniasklaidoje sugeneravo...

Rinkodara
2022.11.20
Karo naujienos tarp lyderių Lietuvoje iškėlė „Telegram“

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje sparčiai išpopuliarėjusi susirašinėjimo ir pokalbių platforma „Telegram“...

Rinkodara
2022.11.20
Telekomunikacijų Kalėdos: „The Roop“ diskotekos ritmu, duoklė mamoms ir atlikėjams

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ kalėdinė kampanija suskambo miuziklo garsais pagal grupės „The Roop“ dainą...

Rinkodara
2022.11.19
I. Šimonytė: prenumeratos pristatymo įkainiai galėtų būti kompensuojami per spaudos rėmimo modelį 1

Leidėjams nerimaujant dėl Lietuvos pašto didinamų prenumeruojamų leidinių pristatymo įkainių, premjerė...

Rinkodara
2022.11.17
„Urban Hub“ pasirinko komunikacijos partnerius

SBA grupės nekilnojamojo turto vystytojos „SBA Urban“ antrinė bendrovė „Urban Hub“ komunikacijos partneriais...

Rinkodara
2022.11.17
„Apple“ – vertingiausias prekės ženklas pasaulyje

„Apple“ išlieka vertingiausiu prekės ženklu pasaulyje dešimtus metus iš eilės, rodo naujausio „Interbrand...

Rinkodara
2022.11.12
Į Lietuvą žengia pasaulinė skaitmeninės reklamos platforma

Skaitmeninės reklamos paslaugas teikianti pasaulinė medijų platforma „Teads“ pradeda darbą Lietuvos rinkoje.

Rinkodara
2022.11.10
Išskirtiniai prekių ženklų elementai: ką daryti, kad reklama būtų atpažįstama Premium

Pusė Lietuvoje transliuojamų reklamų yra neatpažįstamos – 49% respondentų, kurie prisimena matę reklamą,...

Rinkodara
2022.11.10
Trečias kartas nemeluoja? Arba: ar 3-ios krizės metu jau sumažinti skaitmeninės rinkodaros kaštus? Verslo tribūna 1

Per pastaruosius 3-ejus metus išmokome valdyti verslą neapibrėžtumo sąlygomis. Nemažiau sudėtinga buvo...

Vadyba
2022.11.09
Skandalingieji „Chazz“ traškučiai: reklama draudžiama, bet ne pats produktas Premium 9

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, gavusi skundą dėl UAB „Gusania“ šį rudenį pristatytų skandalingųjų...

Rinkodara
2022.11.08
Vartotojų apklausa: laukia Kalėdų ir 2023-aisiais tikisi ne blogesnių metų

Nepaisant šiandieninio neapibrėžtumo, 57% Lietuvos gyventojų viliasi, kad 2023-ieji jiems bus geresni arba...

Rinkodara
2022.11.08
Komunikacija „LinkedIn“: nerašykite kaip teisininkai, tačiau ir čia yra gerųjų pavyzdžių Premium

Tikslinga komunikacija socialiniame tinkle „LinkedIn“ – dar vienas kanalas pasiekti savo tikslinę auditoriją...

Rinkodara
2022.11.02
Rudens komunikacija: nuo prezidentus lenkiančio A. Tapino iki IKEA žingsnio Premium 1

Įsibėgėjant rudeniui, matome prasidedančias rinkimų kampanijas, tad verslui liks mažiau galimybių prasibrauti...

Rinkodara
2022.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku