Rinkodara Rinkodara Rinkodara Rinkodara Rinkodara
2022-07-10 11:00

„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas: į žaidimų kūrimą neria ir „Louis Vuitton“, bet ar sėkmingai?

Simonas Stūrys, „Nordcurrent Group“ rinkodaros vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Simonas Stūrys, „Nordcurrent Group“ rinkodaros vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Žaidimų rinka pasaulyje kasmet auga maždaug dešimtadaliu, o naujos galimybės išbandyti čia savo jėgas vilioja ir kitus verslus.

Prognozuojama, kad pagal pajamas mobilieji žaidimai jau 2025 m. pasieks 247 mlrd. USD ir aplenks visą televizijos rinką, statistiką pateikia Simonas Stūrys „Nordcurrent Group“ rinkodaros vadovas.

Pašnekovo teigimu, „Nordcurrent“ yra didžiausia žaidimų kūrėja Lietuvoje, o taip pat ir Baltijos šalyse, šešta – šiaurės Europoje, o vieną populiariausių bendrovės sukurtų žaidimų „Cooking Fever“ kas mėnesį aktyviai žaidžia apie 3 mln. žmonių.

52795
130817
52791