2022-05-11 08:45

Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę

Aivaras Aliukonis, agentūros „Milk digital“ strategas, Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, Neringa Sinkevičienė, „DFDS Seaways“ Rinkodaros kampanijų vadovė Baltijos šalims. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aivaras Aliukonis, agentūros „Milk digital“ strategas, Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, Neringa Sinkevičienė, „DFDS Seaways“ Rinkodaros kampanijų vadovė Baltijos šalims. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo kategorijoje, ir didįjį „Password 2022“ konkurso prizą, padėjo vėl susigrąžinti keliautojų srautus bei gerokai viršyti užsibrėžtus tikslus. VŽ podkaste - Neringa Sinkevičienė, „DFDS Seaways“ Rinkodaros kampanijų vadovė Baltijos šalims, Aivaras Aliukonis, kūrybinės reklamos agentūros „Milk digital“, prisidėjusios prie kampanijos įgyvendinimo, strategas, ir Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, „Password 2022“ komisijos narė.

podcast::GLxWyHSC

A. Aliukonis, kūrybinės reklamos agentūros „Milk digital“, prisidėjusios prie kampanijos įgyvendinimo strategas, pažymi, kad pastaraisiais metais dėl pandemijos keleivinių keltų kategorija, kaip ir visas turizmo sektorius, patyrė didžiulius iššūkius.

52795
130817
52791