„Iki“ išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Prekybos tinklo Iki skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą laimėjo Inspired UM.
Lina Giedrė, prekybos tinklo Iki rinkodaros vadovė, sako, kad Inspired UM pasirinkimą nulėmė kompleksinis ir duomenimis paremtas agentūros požiūris į medijos planavimą ir pirkimą.
Pasitikęs 30 metų jubiliejų prekybos tinklas atsinaujina ir keičiasi, tad natūraliai atėjo laikas ir pasirinkti naujus partnerius. Iš naujosios agentūros tikimės lankstaus partneriško bendradarbiavimo, kad kasdien kuo plačiau mūsų pirkėjai žinotų apie Iki šviežio maisto asortimentą, patrauklias kainas bei siūlomus sprendinius, kurie lengvina apsipirkimo patirtį. Taip pat norime padėkoti buvusiems partneriams Open Agency už ilgametį darbą kartu su Iki, išplatintame pranešime teigia L. Giedrė.
Po penkių laimėtų Iki konkursų galime vieną kartą ir nelaimėti, nusišypso Arūnas Kemežys, Open Agency vadovas. O jei rimtai, buvo graži ir ilgametė partnerystė parodžiusi, kiek daug galima sukurti kartu. Esami dėkingi už bendrus darbus, augimą kartu ir daug bendrai išmoktų pamokų. Dabar laikas trumpai pailsėti ir tada visą didelę patirtį su mažmeninės prekybos komunikacija panaudoti kitur.
Prekybos tinklą Iki šiuo metu sudaro 231 parduotuvė, 2 logistikos centrai, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos.
Prekybos tinklas Vilniuje šiemet atidarė ir pirmąją autonominę parduotuvę, paženklintą Iki prekės ženklu. Tai pirmoji tokia Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6.000 darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį LastMile.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti