A. Baranauskas: apie ambasadorystę ir pamokas „Tele2“

Publikuota: 2021-06-06
Andrius Baranauskas, pasitraukęs iš „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims pareigų, įsteigė reputacijos agentūrą „Winning“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Andrius Baranauskas, pasitraukęs iš „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims pareigų, įsteigė reputacijos agentūrą „Winning“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Andrius Baranauskas, pasitraukęs iš telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims pareigų, įsteigė reputacijos agentūrą „Winning“.

„Tele2“ niekada nebuvo nuobodu, tačiau pasiekiau viską, ką galėjau padaryti, tad mano išėjimas – natūralus žingsnis augančiam žmogui“, — sako A. Baranauskas.

Jis nesureikšmina savo ambasadorystės „Tele2“.

„Viską pradėjau nuo balto lapo, džiaugiuosi, kad man sekėsi, kad buvau telekomunikacijos bendrovės veidu, bet kartu už manęs stovi daugybė žmonių, su kuriais drauge pasiekėme tokių rezultatų. O dabar „Tele2“ turi progą parodyti kitus savo darbuotojus, galų gale, tai galimybė ir patiems žmonėms. Aš atėjęs į „Tele2“ taip pat negavau auksinio raktelio į viešumo pasaulį, viską pasidariau pats. Imi ir darai. Nėra kito būdo gyvenime“, – konstatuoja A. Baranauskas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Paklaustas, kokią svarbiausią pamoką išsineša iš „Tele2“, jis teigia, kad visų pirma supratimą, kad visi veiksmai turi nešti realią vertę verslui, klientui.

„Paprasta, bet taip yra. Beje, kartais ir verslai pamiršta, kad jie dirba klientams“, – kalba A. Baranauskas, ir paklaustas, kokios bendrovės Lietuvoje gali pasigirti gera reputacija, net nemirktelėjęs įvardija „Tele2“.

„Daugiau pavadinimų neminėsiu, ir, beje, pirmiausia galvoju ne apie įmones, o apie žmones, vadovus. Visi pokyčiai prasideda galvose, o sėkmingai gali dirbti tik tada, kai abiem pusėms yra gera“, – pabrėžia A. Baranauskas.

 Apie įsteigtos agentūros „Winning“ komandą, tolesnius A. Baranausko planus, skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
VŽ klausomiausi podkastai liepą: pokalbiuose – istorikai, verslininkai, politikai

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Rinkodara
2022.08.01
„Surfshark“ rinkodaros vadovas: kaip nesusimauti ir išlaikyti vartotoją Premium

Ilgametė verslo praktika byloja, kad išlaikyti esamą klientą yra daug pigiau nei pritraukti naują, nepaisant...

Rinkodara
2022.07.24
Vilniaus savivaldybės paskelbtas konkursas – teismų karuselėje Premium

Sostinės savivaldybės birželio 22 d. paskelbtas lauko reklamos stendų konkursas nukeliavo į teismus. Bemaž...

Rinkodara
2022.07.20
Sveikas protas signalizuoja apie recesiją, bet realybė – vis dar šviesi Premium

Po gana kuklių pirmųjų pandemijos metų rezultatų 2021-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs –...

Rinkodara
2022.07.19
Ekspertai: valdantieji pasyviai komunikavo po EK gairių dėl Kaliningrado pasirodymo

Valdančiųjų komunikacija Europos Komisijai (EK) pateikus gaires dėl Kaliningrado tranzito buvo pasyvi ir...

Verslo aplinka
2022.07.15
„Surfshark“ sėkmės istorija: kaip suprasti, kurių karų geriau nekariauti Premium

Lietuviškam virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuoliui „Surfshark“ per pusantrų metų pavyko...

Rinkodara
2022.07.14
M. Katkus – apie „cancel“ kultūrą ir iššūkius verslui Premium 4

Vadinamoji „atšaukimo“ (angl. „cancel culture“) kultūra kaip reiškinys Lietuvoje pirmą kartą pasiekė lygį,...

Rinkodara
2022.07.13
4 darbo dienų savaitė: ne viskas romantiška, bet sniego gniūžtė ridenasi greitai Premium 4

Viešumoje vyraujantį keturių darbo dienų savaitės optimizmą reikėtų vertinti su protinga atsarga – ne visoms...

Rinkodara
2022.07.12
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas: į žaidimų kūrimą neria ir „Louis Vuitton“, bet ar sėkmingai? Premium

Žaidimų rinka pasaulyje kasmet auga maždaug dešimtadaliu, o naujos galimybės išbandyti čia savo jėgas vilioja...

Rinkodara
2022.07.10
R. Urbanas apie „Surfshark“ ir laužomas normas: buvome tarsi „Tele2“ savo segmente Premium

Lietuviškas virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuolis „Surfshark“ išaugo ir susijungęs su...

Rinkodara
2022.07.08
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
„JCDecaux Lietuva“ turi naują rinkodaros vadovę

Birželį „JCDecaux Lietuva“ rinkodaros vadovės pareigas pradėjo eiti Jūratė Mizarė. Ji pakeitė Vadimą...

Rinkodara
2022.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku