2021-06-06 11:21

A. Baranauskas: apie ambasadorystę ir pamokas „Tele2“

Andrius Baranauskas, pasitraukęs iš „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims pareigų, įsteigė reputacijos agentūrą „Winning“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrius Baranauskas, pasitraukęs iš „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims pareigų, įsteigė reputacijos agentūrą „Winning“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrius Baranauskas, pasitraukęs iš telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriaus Baltijos šalims pareigų, įsteigė reputacijos agentūrą „Winning“.

„Tele2“ niekada nebuvo nuobodu, tačiau pasiekiau viską, ką galėjau padaryti, tad mano išėjimas – natūralus žingsnis augančiam žmogui“, — sako A. Baranauskas.

Jis nesureikšmina savo ambasadorystės „Tele2“.

„Viską pradėjau nuo balto lapo, džiaugiuosi, kad man sekėsi, kad buvau telekomunikacijos bendrovės veidu, bet kartu už manęs stovi daugybė žmonių, su kuriais drauge pasiekėme tokių rezultatų. O dabar „Tele2“ turi progą parodyti kitus savo darbuotojus, galų gale, tai galimybė ir patiems žmonėms. Aš atėjęs į „Tele2“ taip pat negavau auksinio raktelio į viešumo pasaulį, viską pasidariau pats. Imi ir darai. Nėra kito būdo gyvenime“, – konstatuoja A. Baranauskas.

Paklaustas, kokią svarbiausią pamoką išsineša iš „Tele2“, jis teigia, kad visų pirma supratimą, kad visi veiksmai turi nešti realią vertę verslui, klientui.

„Paprasta, bet taip yra. Beje, kartais ir verslai pamiršta, kad jie dirba klientams“, – kalba A. Baranauskas, ir paklaustas, kokios bendrovės Lietuvoje gali pasigirti gera reputacija, net nemirktelėjęs įvardija „Tele2“.

„Daugiau pavadinimų neminėsiu, ir, beje, pirmiausia galvoju ne apie įmones, o apie žmones, vadovus. Visi pokyčiai prasideda galvose, o sėkmingai gali dirbti tik tada, kai abiem pusėms yra gera“, – pabrėžia A. Baranauskas.

 Apie įsteigtos agentūros „Winning“ komandą, tolesnius A. Baranausko planus, skaitykite čia.

52795
130817
52791