A. Baranauskas: buvau tas, kuris galėjo „perkąsti“ gerklę dėl „Tele2“, dabar – dėl savo klientų
„Tele2“ niekada nebuvo nuobodu, tačiau pasiekiau viską, ką galėjau padaryti, tad mano išėjimas – natūralus žingsnis augančiam žmogui. Verslą pradedu nuo reputacijos agentūros „Winning“ steigimo ir tatuiruotės ant krūtinės su naujuoju įmonės prekės ženklu“, – juokiasi A. Baranauskas.
Tiesa, dar praėjusiais metais tarp komunikacijos sektoriaus vadovų sklandė kalbos, kad netrukus turėtų veiklą pradėti A. Baranausko vadovaujama agentūra, tačiau tuokart šias žinias jis paneigė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai