„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Publikuota: 2021-04-12
Organizatorių nuotr.
svg svg
Organizatorių nuotr.

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir vertins dalyvių pateiktų paraiškų sklaidą žiniasklaidoje.

„Partnerystė su „Mediaskopu“ suteiks objektyvų kriterijų vertinant paraiškas. Tai padės komisijos nariams ne tik susidaryti vaizdą iš jiems pateiktos paraiškos, bet ir objektyviai įvertinti kampanijų turinio sklaidą žiniasklaidoje bei pasiektą auditoriją. Žinoma, komisija priims galutinį sprendimą, bet „Mediaskopo“ technologinės galimybės taps konkrečiu, stipriu pagalbiniu įrankiu komisijai“, – išplatintame pranešime teigia Donatas Kuras, vienas iš „PR Impact Awards 2021“ organizatorių.

„Mediaskopo“ stebėsena apima platų žiniasklaidos lauką – 860 Lietuvoje veikiančių visuomenės informavimo kanalų.

„Mūsų žiniasklaidos analizės platforma „Station“ leidžia matyti žiniasklaidoje skelbtą informaciją nuo 2012 m. ir vertinti ją įvairiausiais pjūviais. Naujausių technologijų ir mūsų ekspertų pagalba, nesunkiai matysime realią komunikacijos projektų sklaidą bei komunikacinę įtaką“, – pažymi Jūratė Stankuvienė, „Mediaskopo“ direktorė.

„Mediaskopo“ įsitraukimas užtikrins tolygų, objektyviais palyginamaisiais rodikliais pamatuotą paraiškų vertinimą.

Šiemet konkursas „PR Impact Awards“ suskirstytas į 15 kategorijų.

Pernai konkurse dalyvavo 85 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Be to, organizatoriai buvo įsteigę specialiuosius apdovanojimus „Koronaviruso iššūkis“, juose varžėsi dar 42 projektai.

„PR Impact Awards 2021“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos LTKA bei Komunikacijos industrijos asociacijos KIA projektas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Komunikacijos industrijos asociacija turi naują narį 1

Finansinės ir strateginės komunikacijos agentūra „Publicum Financial Communications“, rinkoje veikianti...

Rinkodara
2021.05.10
Bandymas kopijuoti – neatleistina prekių ženklų klaida

Prekių ženklai žengia į neįtikėtiną nuobodulio ir vienodybės etapą, kuris prasidėjo dar anksčiau nei...

Rinkodara
2021.05.09
Verslui padės orientuoti veiklą į žaliąją kryptį 1

Komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“, bendradarbiaudama su Vokietijos ryšių su investuotojais įmone...

Rinkodara
2021.05.08
„Sabre Awards“ finale – agentūros „Fabula“ projektas

Paskelbti pasaulinių komunikacijos rinkos apdovanojimų „SABRE Awards“ Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2021.05.07
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
2021.05.06
Verslas nuotoliniu būdu: per kelis mėnesius kauniečiai sukūrė įžymybių sveikinimų platformą Premium 3

Verslo idėja sausį, o jos startas – balandį, nors gyvai komanda pasimatė maždaug po trijų mėnesių, kai buvo...

Gazelė
2021.05.01
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

„Verslo žinių“ organizuotoje konferencijoje „Password 2021“ paskelbti septintą kartą vykstančio konkurso...

Rinkodara
2021.04.30
„Password 2021“ laurai teko „Pildyk“ komunikacijai „YouTube“

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“...

Rinkodara
2021.04.30
Veiklą pradeda dar viena komunikacijos agentūra

Komunikacijos ir rinkodaros ekspertas Robertas Šapalas steigia naują komunikacijos agentūrą „Brandnomika“.

Rinkodara
2021.04.28
Reklamų kova: nuo pliuso „Maximai“ iki iš koto verčiančios „Camelios“ Premium

Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų – „Lidl“ ir „Maximos“ velykinės kampanijos, labiausiai...

Rinkodara
2021.04.26
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 5

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
2021.04.21
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku