2021-04-12 15:13

„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.
Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir vertins dalyvių pateiktų paraiškų sklaidą žiniasklaidoje.

„Partnerystė su „Mediaskopu“ suteiks objektyvų kriterijų vertinant paraiškas. Tai padės komisijos nariams ne tik susidaryti vaizdą iš jiems pateiktos paraiškos, bet ir objektyviai įvertinti kampanijų turinio sklaidą žiniasklaidoje bei pasiektą auditoriją. Žinoma, komisija priims galutinį sprendimą, bet „Mediaskopo“ technologinės galimybės taps konkrečiu, stipriu pagalbiniu įrankiu komisijai“, – išplatintame pranešime teigia Donatas Kuras, vienas iš „PR Impact Awards 2021“ organizatorių.

„Mediaskopo“ stebėsena apima platų žiniasklaidos lauką – 860 Lietuvoje veikiančių visuomenės informavimo kanalų.

„Mūsų žiniasklaidos analizės platforma „Station“ leidžia matyti žiniasklaidoje skelbtą informaciją nuo 2012 m. ir vertinti ją įvairiausiais pjūviais. Naujausių technologijų ir mūsų ekspertų pagalba, nesunkiai matysime realią komunikacijos projektų sklaidą bei komunikacinę įtaką“, – pažymi Jūratė Stankuvienė, „Mediaskopo“ direktorė.

„Mediaskopo“ įsitraukimas užtikrins tolygų, objektyviais palyginamaisiais rodikliais pamatuotą paraiškų vertinimą.

Šiemet konkursas „PR Impact Awards“ suskirstytas į 15 kategorijų.

Pernai konkurse dalyvavo 85 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Be to, organizatoriai buvo įsteigę specialiuosius apdovanojimus „Koronaviruso iššūkis“, juose varžėsi dar 42 projektai.

„PR Impact Awards 2021“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos LTKA bei Komunikacijos industrijos asociacijos KIA projektas.

52795
130817
52791