„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Publikuota: 2021-04-12
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos vadovės Baltijos šalims pareigas.

Pastaraisiais metais A. Brazaitienė komunikacijos vadovės pareigas ėjo TV3 grupėje.

„Pigu.lt“ prekybos centras internete paskutinius metus itin sparčiai auga ir didina e. prekybos platformoje prekiaujančių parduotuvių skaičių. Tai sąlygoja poreikį naujoms pozicijoms daugelyje padalinių, ypač rinkodaros ir komunikacijos komandoje, pažymima bendrovės pranešime.

nuotrauka::1left

„Esame kupini idėjų ir planų naujiems projektams. Natūralu, kad jiems įgyvendinti reikia patyrusios komandos. A. Brazaitienė bus atsakinga už korporatyvinę ir vadovų komunikaciją, e. prekybos platformos žinomumą ir įvaizdžio kūrimą, taip pat vystys naują projektą, skirtą e. prekybos platformos pardavėjų edukacijai. O Raimonda Strazdauskaitė, Komunikacijos vadove bendrovėje dirbanti jau keletą metų, susikoncentruos į prekės ženklo vystymą, klientų komunikaciją ir jau turimų komunikacijos kanalų vystymą ar naujų plėtrą“, – apie atsakomybių pasiskirstymą teigia Ernestas Kačerauskas, „Pigu“ rinkodaros vadovas.

„Su nauju e. komercijos plėtros etapu ateina ir nauji komunikacijos bei įvaizdžio projektai bei iššūkiai.  Turime daug ir įvairių sumanymų, tad ir šiemet komunikacijos komandos darbų tempas nemažės“, – sako R. Strazdauskaitė, „Pigu“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims.

Šiuo metu prie „Pigu“ įmonių grupės valdomos e. prekybos platformos trijose Baltijos šalyse – „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje – jau yra prisijungę daugiau nei 2.400 parduotuvių.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Bandymas kopijuoti – neatleistina prekių ženklų klaida

Prekių ženklai žengia į neįtikėtiną nuobodulio ir vienodybės etapą, kuris prasidėjo dar anksčiau nei...

Rinkodara
2021.05.09
Verslui padės orientuoti veiklą į žaliąją kryptį 1

Komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“, bendradarbiaudama su Vokietijos ryšių su investuotojais įmone...

Rinkodara
2021.05.08
„Sabre Awards“ finale – agentūros „Fabula“ projektas

Paskelbti pasaulinių komunikacijos rinkos apdovanojimų „SABRE Awards“ Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2021.05.07
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
2021.05.06
Verslas nuotoliniu būdu: per kelis mėnesius kauniečiai sukūrė įžymybių sveikinimų platformą Premium 3

Verslo idėja sausį, o jos startas – balandį, nors gyvai komanda pasimatė maždaug po trijų mėnesių, kai buvo...

Gazelė
2021.05.01
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

„Verslo žinių“ organizuotoje konferencijoje „Password 2021“ paskelbti septintą kartą vykstančio konkurso...

Rinkodara
2021.04.30
„Password 2021“ laurai teko „Pildyk“ komunikacijai „YouTube“

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“...

Rinkodara
2021.04.30
Veiklą pradeda dar viena komunikacijos agentūra

Komunikacijos ir rinkodaros ekspertas Robertas Šapalas steigia naują komunikacijos agentūrą „Brandnomika“.

Rinkodara
2021.04.28
Reklamų kova: nuo pliuso „Maximai“ iki iš koto verčiančios „Camelios“ Premium

Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų – „Lidl“ ir „Maximos“ velykinės kampanijos, labiausiai...

Rinkodara
2021.04.26
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 5

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
2021.04.21
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku