„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Publikuota: 2021-04-12
Donatas Bedulskis, komunikacijos agentūros „co:agency“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Donatas Bedulskis, komunikacijos agentūros „co:agency“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Relevant“, 2020 m. uždirbo daugiau nei 1 mln. Eur tiesioginių pajamų, 25% daugiau nei ankstesniais metais.

Bendra įmonių apyvarta pernai siekė 3,030 mln. Eur. Grupės pajamas labiausiai augino laimėti nauji konkursai ir didėjusi skaitmeninės rinkodaros paslaugų paklausa.

Komunikacijos agentūros „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) pagrindinis veiklos rodiklis tiesioginės pajamos (pardavimo pajamos, atskaičius trečiųjų šalių sąnaudas) 2020 m. išaugo penktadaliu – iki 814.000 Eur (2019 m. 670.000 Eur). Tuo tarpu įmonės apyvarta siekė 2,684 mln. Eur (2019 m. 2,883 Eur).

Agentūros „Relevant“ (UAB „Komunikacijos amatininkai“) tiesioginės pajamos kilo dar sparčiau: pernai jos pasiekė 189.000 Eur, tai 44% daugiau nei prieš metus. Įmonės apyvarta padidėjo iki 345.000 Eur.

„Praėję metai turėjo dvi visiškai skirtingas puses. Pirmąjį pusmetį dėl karantino ir dramatiškai pasikeitusių klientų lūkesčių teko staigiai sustabdyti bet kokius plėtros planus, vietoje to susitelkiant į pajamų išlaikymą ir verslo tvarumo užtikrinimą. Tačiau į rinką optimizmą sugrąžinusi vasara ir puikių rezultatų davęs aktyvus dalyvavimas naujuose konkursuose antrąjį pusmetį suteikė galimybę augimo prasme įjungti aukščiausią pavarą“, – agentūrų išplatintame pranešime teigia Donatas Bedulskis, „co:agency“ partneris.

2020 m. po laimėtų konkursų „co:agency“ pradėjo bendradarbiauti su „Bite“, „Camelia“, „Vilniaus vandenimis“, „Kardiolitos klinikomis“, „Moki-veži“, „Oro navigacija“, pratęsė partnerystes su Vilniaus miesto savivaldybe, „Coca-Cola“ ir kt.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ vadovas Deividas Budginas sako, kad pernai beveik perpus išaugusias įmonės pajamas didele dalimi lėmė karantino paskatintas klientų dėmesys komunikacijai internete.

nuotrauka::1left

„Apribotos kai kurios tradicinės rinkodaros galimybės paskatino įmones dar labiau atsigręžti į skaitmeninius kanalus ir drąsiau eksperimentuoti su jų siūlomomis galimybėmis. Todėl šalia į vartotojus nukreiptos įvaizdinės komunikacijos socialiniuose tinkluose, verslai aktyviau išnaudojo skaitmenines verslas-verslui galimybes, vykdė darbdavio įvaizdžio komunikaciją, mieliau išbandė naujus įrankius ir sprendimus“, – vardija D. Budginas.

Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Bitė“, „Coca-Cola“, „Pigu.lt“, „Luminor investicijų valdymas“, HP ir kt.

„Relevant“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia „Kekava“, „DPD Lietuva“, „Modus Group“, „Visma“ „Cobalt“ ir kt.

Augino pajamas

VŽ rašė, kad kitos komunikacijų agentūrų „Hero group“ priklausančių įmonių pajamos pernai taip pat augo: „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) ir „CUT! Films“ bendra apyvarta išaugo 19,6% iki 2,27 mln. Eur.
Bendros tiesioginės pajamos mažėjo 1,2% iki 1,27 mln. Eur, o bendras grynasis pelnas augo iki 198.700 Eur, rodo bendrovės pateikti duomenys. Plačiau skaitykite čia.

Kitos komunikacijos agentūros dar neskelbia praėjusių metų rodiklių.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Komunikacijos industrijos asociacija turi naują narį 1

Finansinės ir strateginės komunikacijos agentūra „Publicum Financial Communications“, rinkoje veikianti...

Rinkodara
2021.05.10
Bandymas kopijuoti – neatleistina prekių ženklų klaida

Prekių ženklai žengia į neįtikėtiną nuobodulio ir vienodybės etapą, kuris prasidėjo dar anksčiau nei...

Rinkodara
2021.05.09
Verslui padės orientuoti veiklą į žaliąją kryptį 1

Komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“, bendradarbiaudama su Vokietijos ryšių su investuotojais įmone...

Rinkodara
2021.05.08
„Sabre Awards“ finale – agentūros „Fabula“ projektas

Paskelbti pasaulinių komunikacijos rinkos apdovanojimų „SABRE Awards“ Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2021.05.07
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
2021.05.06
Verslas nuotoliniu būdu: per kelis mėnesius kauniečiai sukūrė įžymybių sveikinimų platformą Premium 3

Verslo idėja sausį, o jos startas – balandį, nors gyvai komanda pasimatė maždaug po trijų mėnesių, kai buvo...

Gazelė
2021.05.01
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

„Verslo žinių“ organizuotoje konferencijoje „Password 2021“ paskelbti septintą kartą vykstančio konkurso...

Rinkodara
2021.04.30
„Password 2021“ laurai teko „Pildyk“ komunikacijai „YouTube“

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“...

Rinkodara
2021.04.30
Veiklą pradeda dar viena komunikacijos agentūra

Komunikacijos ir rinkodaros ekspertas Robertas Šapalas steigia naują komunikacijos agentūrą „Brandnomika“.

Rinkodara
2021.04.28
Reklamų kova: nuo pliuso „Maximai“ iki iš koto verčiančios „Camelios“ Premium

Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų – „Lidl“ ir „Maximos“ velykinės kampanijos, labiausiai...

Rinkodara
2021.04.26
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 5

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
2021.04.21
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku