„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Bendra įmonių apyvarta pernai siekė 3,030 mln. Eur. Grupės pajamas labiausiai augino laimėti nauji konkursai ir didėjusi skaitmeninės rinkodaros paslaugų paklausa.
Komunikacijos agentūros „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) pagrindinis veiklos rodiklis tiesioginės pajamos (pardavimo pajamos, atskaičius trečiųjų šalių sąnaudas) 2020 m. išaugo penktadaliu – iki 814.000 Eur (2019 m. 670.000 Eur). Tuo tarpu įmonės apyvarta siekė 2,684 mln. Eur (2019 m. 2,883 Eur).
Agentūros „Relevant“ (UAB „Komunikacijos amatininkai“) tiesioginės pajamos kilo dar sparčiau: pernai jos pasiekė 189.000 Eur, tai 44% daugiau nei prieš metus. Įmonės apyvarta padidėjo iki 345.000 Eur.
„Praėję metai turėjo dvi visiškai skirtingas puses. Pirmąjį pusmetį dėl karantino ir dramatiškai pasikeitusių klientų lūkesčių teko staigiai sustabdyti bet kokius plėtros planus, vietoje to susitelkiant į pajamų išlaikymą ir verslo tvarumo užtikrinimą. Tačiau į rinką optimizmą sugrąžinusi vasara ir puikių rezultatų davęs aktyvus dalyvavimas naujuose konkursuose antrąjį pusmetį suteikė galimybę augimo prasme įjungti aukščiausią pavarą“, – agentūrų išplatintame pranešime teigia Donatas Bedulskis, „co:agency“ partneris.
2020 m. po laimėtų konkursų „co:agency“ pradėjo bendradarbiauti su „Bite“, „Camelia“, „Vilniaus vandenimis“, „Kardiolitos klinikomis“, „Moki-veži“, „Oro navigacija“, pratęsė partnerystes su Vilniaus miesto savivaldybe, „Coca-Cola“ ir kt.
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ vadovas Deividas Budginas sako, kad pernai beveik perpus išaugusias įmonės pajamas didele dalimi lėmė karantino paskatintas klientų dėmesys komunikacijai internete.
„Apribotos kai kurios tradicinės rinkodaros galimybės paskatino įmones dar labiau atsigręžti į skaitmeninius kanalus ir drąsiau eksperimentuoti su jų siūlomomis galimybėmis. Todėl šalia į vartotojus nukreiptos įvaizdinės komunikacijos socialiniuose tinkluose, verslai aktyviau išnaudojo skaitmenines verslas-verslui galimybes, vykdė darbdavio įvaizdžio komunikaciją, mieliau išbandė naujus įrankius ir sprendimus“, – vardija D. Budginas.
Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Bitė“, „Coca-Cola“, „Pigu.lt“, „Luminor investicijų valdymas“, HP ir kt.
„Relevant“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia „Kekava“, „DPD Lietuva“, „Modus Group“, „Visma“ „Cobalt“ ir kt.
Augino pajamas
VŽ rašė, kad kitos komunikacijų agentūrų „Hero group“ priklausančių įmonių pajamos pernai taip pat augo: „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) ir „CUT! Films“ bendra apyvarta išaugo 19,6% iki 2,27 mln. Eur. Bendros tiesioginės pajamos mažėjo 1,2% iki 1,27 mln. Eur, o bendras grynasis pelnas augo iki 198.700 Eur, rodo bendrovės pateikti duomenys. Plačiau skaitykite čia.
Kitos komunikacijos agentūros dar neskelbia praėjusių metų rodiklių.